مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز :

جامعه ورزش حضوری آگاهانه در انتخابات خواهند داشت

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۷۵۴۸
جامعه ورزش حضوری آگاهانه در انتخابات خواهند داشت
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز انتخابات را مساله ای مهم وخطیر دانست و گفت: مشارکت مردم در انتخابات امری حساس و اقتدار آفرین برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی اظهار کرد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری آحاد مردم تلاش کنیم و قطعا جامعه ورزش همچون گذشته در این امر خطیر مشارکتی آگاهانه خواهد داشت.

وی با درخواست از سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی گفت: انتظار می رود در روزهای باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ضرورت  حضور جوانان در انتخابات و مشارکت حداکثری جامعه ورزش در رویداد مهم پیش رو تبیین شود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه شیوع کرونا اثرات مخربی بر ورزش گذاشت گفت:متاسفانه حوزه ورزش نیز همانند دیگر حوزه ها آسیب های زیادی از این ویروس منحوس خورد وامیدواریم هر چه زودتر با نابودی کرونا شاهد پویایی بیشتر ورزش باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با تاکید بر ممنوعیت فعالیت باشگاه ها گفت: علی رغم تغییر رنگ البرز در میزان ابتلا،  ستاد کرونا هنوز دستورالعملی مبنی بر بازگشایی استخرها و سالن‌های ورزشی به استان ابلاغ نکرده و این اماکن همچنان تعطیل هستند.

وی گفت: پیگیری لازم هم از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و هم  از طریق باشگاه داران استان برای کسب مجوز جهت بازگشایی این اماکن با شرایط خاص و با ظرفیت محدود در حال انجام است که امیدواریم نتیجه بدهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز