تمجید رئیس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ از امکانات مناسب ارومیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۴:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۷۸۰۹
رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ بعد از بازدید از امکانات ارومیه برای میزبانی اولین دوره جام باشگاه‌های جهان، زیرساخت‌ها و شرایط این شهر را ستود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، گاستون پاراژ که شب گذشته به منظور بازدید از امکانات ارومیه برای میزبانی اولین دوره جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان به همراه فرشید سلطانی رئیس کنفدراسیون آسیا و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون ایران به این شهر سفر کرده است بعد از پایان بازدیدهایش در جمع خبرنگاران استان آذربایجان‌غربی گفت: این رقابت‌ها مردادماه امسال با حضور ۶ تیم از ۶ کشور کانادا، اوکراین، تایوان، ازبکستان، قزاقستان و روسیه بهمراه ۲ تیم از ایران برگزار خواهدشد و ارومیه به عنوان میزبان این رقابت‌ها امکانات مناسب و قابل قبولی از لحاظ زیرساخت‌ها و سالن و محل اسکان دارد.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها در سه بخش اسکات، پرس سینه و ددلیفت برگزار خواهدشد و ورزشکاران حاضر بعد از سه فرصت در هر حرکت، امتیازات را دریافت خواهندکرد.

رئیس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ با اشاره به قدمت ۵۰ ساله این فدراسیون خاطرنشان کرد: رسیدن به بازی‌های المپیک ابتدا با راه‌یابی به رقابت‌های قاره ای از جمله بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ یکی از اهداف فدراسیون است ضمن اینکه مبارزه با دوپینگ مهم‌ترین هدف فدراسیون بنا نهاده شده که با اعلام وادا "سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ" هم اکنون یکی از فدراسیون‌های برتر از این حیث به شمار می رود.

پاراژ اضافه کرد: حضور بانوان با پوشش مناسب در مسابقات کشورهای اسلامی نیز دیگر هدف فدراسیون به شمار می رود.

گاستون پاراژ صبح امروز با استاندار آذربایجان‌غربی نیز دیدار کرد و از امکانات شهر ارومیه از جمله سالن ۶هزار نفری غدیر و دو باشگاه ورزشی بازدید کرد.

که در این دیدار، شهریاری، این استان و شهر ارومیه را دروازه زمینی ایران به اروپا اعلام و گفت:  برگزاری مسابقات بین المللی را در توسعه ورزش استان بسیار موثر است و کشورهای جهان باید بدور از رفتارهای سیاسی زمینه برگزاری مسابقات و حضور ورزشکاران را در مسابقات مختلف فراهم کنند چرا که ورزش می تواند به مبنای صلح در جهان تبدیل شود.

پاراژ همچنین از سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه و باشگاه‌های ورزشی این  شهر بازدید کرد.

اولین دوره جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان با حضور ۶ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی مرداد امسال با رعایت همه موارد بهداشتی به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز