مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

پهلوانان واقعی انقلاب شهدا هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۸۰۸۰
پهلوانان واقعی انقلاب  شهدا هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت در پیش بودن گرامیداشت سالروز قیام پانزدهم خرداد با خانواده مرحوم آیت الله سید جواد الیاسی دیدارکرد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خاستگاه قیام ۱۵ خرداد از نقش و جایگاه روحانیّت شیعه در جامعه ایران و پیروی مردم از آنها ناشی می شود که در همین راستا به همت حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت ارج نهادن به تلاشها و مبارزات روحانیون در روز قیام پانزده خرداد ۴۲ وی بهمراه حجه السلام حیات الغیب رئیس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان،سرهنگ داوودی مسؤل بسیج ورزشکاران استان و مجید زهره ای معاونت جوانان این اداره کل وتعدادی از سمن های مردم نهاد جوانان استان با حضور در منزل مرحوم آیت الله سید جواد الیاسی از روحانیون لرستانی مبارز با رژیم ستمشاهی حضور یافته و یاد و خاطره این روحانی عالی مقام را گرامی داشتند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان دراین دیدار گفت:   ما هرچه  داریم از برکت خون  پاک شهدا است .

حشمت الله امان الهی افزود:  هر‌چند که هفته ترویج فرهنگ پهلوانی چند روزی  گذشته است ولی پهلوانان واقعی انقلاب همین شهدا هستند. 

 امان الهی با بیان اینکه مایه افتخار است که در یک خانواده مبارز و دو شهید حضور داریم، تصریح کرد:  انشالله که به برکت خون‌پاک این شهدا بتوانیم قدم های مثبتی برای ورزش و جوانان استان برداریم.

یادآوری می شود؛مؤسسه مردم نهاد سفیران بصیرت با همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان این برنامه را تدارک و اجرا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز