شهردار سروآباد:

احداث بوستان های محله ای از برنامه های شهرداری سروآباد است

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۸۱۷۱
سالار محمدی شهردار سروآباد از احداث دو بوستان میان محله ای در محلات کم برخوردار شیخان (سروآباد بالا) و کوسالان (اردوگاه سابق) شهر سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سالار محمدی شهردار سروآباد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت:  احداث دو بوستان میان محله ای در محلات کم برخوردار شیخان (سروآباد بالا) و کوسالان (اردوگاه سابق) شهر سروآباد از مجموعه برنامه های شهرداری و شورای سروآباد است.

سالار محمدی عنوان کرد: از آنجا که علیرغم تمامی مشکلات موجود و مشهود شهرداری سروآباد که شهروندان فهیم و آگاه این شهر از دیرباز برآن اشرافیت دارند، در دوره مدیریت بنده و باحمایت شورای محترم شهر سروآباد توانستیم نهایت تلاش و توان خود را به کار گرفته و در جلب رضایت شهروندان گرانقدر سروآباد اهتمام ورزیم، می طلبید که در ورای تمامی مسائل موجود در میان برنامه های کوتاه مدت خود در پی ارائه خدمت به شهروندان عزیز مناطق کم برخوردار شهر باشیم، لذا در این راستا اقدام به احداث چندین بوستان در سطح شهر نمودیم

محمدی در ادامه افزود؛ در بازدیدهای متعدد انجام شده و زندگی میان مردم معزز محلات شهر بخصوص محلات شیخان و کوسالان اماکنی جهت بازی کودکان و خردسالان دلبند بیشتر ضروری می‌نمود لذا پس از مکاتبات و پیگیریهای متعدد با تملک زمین به صورت مشارکت با اداره بهزیستی و حمایت اعضای محترم شورای شهر، پس از احداث دیوار حائل از محل نوسازی بافت فرسوده ، اقدام به احداث بوستان شیخان در این محله کردیم که دارای ست بازی، ستهای ورزشی، مبلمان شهری و سایر تجهیزات متناسب پارکی میباشد که به حمدالله در مراحل پایانی بهره برداری است.

گفتنی است ست بازی و ورزشی این بوستان توسط امور اجتماعی استانداری کردستان و با پیگیرهای دلسوزانه مدیرکل محترم دفتر امور شهری انجام گرفت.

شهردار سروآباد یادآور شد؛ از طرف نهاد محترم عمران و آبادانی ، بنیاد محترم علوی شهرستان سروآباد یک مجموعه دیگر ست بازی کودکان در اختیار شهرداری قرار گرفت. که با تصمیم شهردار و اعضای محترم شورای شهر سروآباد بنا داریم با تملک زمینی مناسب در محله کوی کوسالان (اردوگاه سابق) که رایزنی های لازم با مالک محترم صورت گرفته و در شُرُف توافقات میباشیم ، ان شاالله در فصل عمرانی جاری بوستان کوی کوسالان منباب استفاده کودکان عزیز این محله احداث خواهد شد که تمهیدات لازم در خصوص تهیه تجهیزات مورد نیاز به انجام رسیده است.

سالار محمدی در پایان اعلام کرد؛ ان شالله تصمیم بر این است که با شناسایی مکانی مناسب و مقرون به‌صرفه در محله پمپ بنزین قدیم نیز مکانی جهت بازی و ورزش کودکان احداث گردد.

لازم به ذکر است  فعالیتهای عمرانی آتی شهرداری سروآباد به شرح زیر است؛

- کلنگ زنی اتمام پروژه پارک جنگلی بسیج

- برگزاری مناقصه اتمام پروژه پارک کوچه باغ فرهنگیان

- روکش آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر

 -  مرمت، بازسازی و نصب چند دستگاه جدید بازی کودکان در پارک کودک بلوار کشاورز

- نصب المان سردار شهید قاسم سلیمانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز