حذف چراغ های افقی تاب پیاده راه فردوسی فقط با مجوز دستگاه طراح انجام خواهد شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۸۱۷۴
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در پی مصدوم شدن یکی از شهروندان در پیاده راه فردوسی به علت نسب چراغ های افقی تاب گفت: برداشت این چراغ ها و هرگونه تغییرات در این پیاده راه باید با مجوز دستگاه طراح که اداره کل راه و شهرسازی است؛ انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اظهار داشت: پیاده راه فردوسی یکی از طرح های مهم و ماندگار این دوره شورا و شهرداری بود که عملیات احداث آن سال گذشته انجام و به بهره برداری رسید؛ که خوشبختانه طرح موفقی نیز بود.

 بهزادریحانی فرد عنوان کرد: مطالعات این طرح توسط مهندسین مشاور (حرکت سیال) طرف قرارداد اداره راه و شهرسازی انجام و به تصویب دفترفنی استانداری کردستان رسید.

وی تصریح کرد: پس از تصویب طرح در استانداری؛ شهرداری به همراه چند دستگاه خدمت رسان نسبت به اجرای

ریحانی فرد تاکید کرد: تمامی فعالیت های عمرانی اجرا شده در طرح پیاده راه فردوسی اعم از نوع و جنس سنگ و روشنایی این طرح براساس طرح مشاور اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در طرح ارائه شده توسط مشاور تعدادی چراغ افقی تاب جهت روشنایی و جداسازی مسیر سواره رو اضطراری از پیاده رو تعبیه شده است که باعث شد که به یکی از شهروندان صدماتی وارد شود.

ریحانی فرد خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای جلوگیری از به وجود آمدن مخاطراتی برای شهروندان؛ تعداد 400 گلدان (فلاورباکس) را در کنار چراغ های افقی تاب تعبیه نموده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج تاکید کرد: برای برداشتن چراغ های تعبیه شده در پیاده راه فردوسی و یا هرگونه تغییرباید مجوز دستگاه طراح اخذ شود.

وی افزود: مکاتبات لازم با دفتر فنی صورت خواهد گرفت در صورت تشخیص و اخذ مجوز نسبت به برداشتن چراغ های افقی تاب اقدام خواهد شد.

 

نظر شما