فرماندار ازنا در پاسخ به سوال برنا :

پروژه جان پناه روستای تیان در مسیر تکمیل است / آمادگی هرگونه امداد رسانی به کوهنوردان در اشترانکوه وجوددارد/ روند احداث ۳ چمن مصنوعی در ازنا

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۸۴۶۲
پروژه جان پناه روستای تیان در مسیر تکمیل است / آمادگی  هرگونه امداد رسانی به کوهنوردان در اشترانکوه وجوددارد/  
روند احداث  ۳ چمن مصنوعی در ازنا
حشمت بهمنی به خبرگزاری برنا گفت :تمام تدابیر وهشدار های لازم را در جهت حمایت از علاقه مندان به کوهنوردی در اشترانکوه وجلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام می دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ بهمنی در نشست خبری  مجازی با اصحاب رسانه استان که در گروه واتسابی مدیران ورسانه های لرستان برگزار شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر آخرین وضعیت پروژه های ورزشی نیمه کاره شهرستان ازنا وسطح اقدامات لازم در جهت پیشگیری از بروز حادثه مرگ کوهنوردان در اشترانکوه (مسیر "کول جنو" ) به عنوان یک منطقه گردشگری _ورزشی مهم کشور،اظهارکرد: سه چمن مصنوعی در سطح شهرستان در روند تکمیل قرار دارد.

او افزود: احداث چمن باغ موری تعیین پیمانکار شده است همچنین  پروژه چمن روستای مد آبادپس از تعیین پیمانکار جدید در  اول اردیبهشت پیشرفت خوبی داشته است و ترمیم چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهرستان ازنا نیز از اسفندماه آغازشده وروبه اتمام است .

بهمنی با بیان اینکه جان پناه  روستای تیان نیز از جمله پروژه هایی است که در این شهرستان در روند احداث قرار دارد ، تصریح کرد:  احداث این پروژه ورزشی نیز پیشرفت خوبی داردودر مسیر تکمیل است .

فرماندار ازنا با اشاره به اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از حوادث ومرگ احتمالی  کوهنوردان وگردشگران در کوه های اشترانکوه به عنوان یک مرکز مهم گردشگری –ورزشی کشور ، خاطر نشان کرد: با توجه به کوهنوردان خوبی که در ازنا وجوددارد این  شهرستان  دارای زبده ترین تیم امداد ونجات کوهستان است وهمچنین  هلال احمر ازنا آمادگی لازم را در زمان بروز حوادث احتمالی را دارد.

او  ادامه داد: درمواقع خاص هم باتوجه به پیش بینی هواشناسی وشرایط جوی نامساعد واحتمال سقوط وریزش  بهمن جهت جلوگیری از ورود کوهنوردان به منطقه ورودی های مسیر کوهنوردی را مسدود می کنیم .

بهمنی با اشاره به سطح امکانات وتجهیزات در مناطق صعب العبور مسیر های کوهنوردی نیزیادآورشد: 3 جان پناه مجهز در 3 نقطه صعود به قله اشترانکوه احداث شده است .

 فرماندار ازنا اضافه کرد: جان پناه مسیر گل گل ،جان پناه مسیرسن بران  وجان پناه مسیر کول جنو  سه  جان پناهی هستند که  امکانات رفاهی مناسب وآنتن دهی لازم جهت خدمات و حمایت از کوهنوردان درزمان بحران وضرورت رادارند .

 حشمت بهمنی با تاکید بر اینکه  تمام تدابیر وهشدار های لازم  را در جهت حمایت از علاقه مندان به کوهنوردی در اشترانکوه  وجلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام می دهیم، گفت:  آمادگی لازم درجهت هرگونه  امداد رسانی وخدمت رسانی به کوهنوردان را  داریم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز