تعیین ۲۰ نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر سنندج

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۸:۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۹۶۴۸
تعیین ۲۰ نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر سنندج
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعیین 20 نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر؛ در سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از آشفتگی بصری شهر، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی این نقاط تعیین شده است و نامزدها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام نمایند.

  به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: بی شک یکی از رویدادهای مهم سالجاری برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهموری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

 آسوز شعبانی بیان کرد: تبلیغات نامزدها هم یکی از موارد مهم درانتخابات است که در راستای رعایت عدالت و همچنین فراهم نمودن مکان مناسب جهت معرفی نامزدها هرساله این سازمان با تعیین نقاطی در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات را برای نامزدها فراهم می نماید.

وی گفت: جلسات مختلفی جهت جلوگیری از آشفتگی بصری و نظم دهی و ساماندهی فضای انتخاباتی در روزهای منتهی به انتخابات در فرمانداری برگزار شد.

 شعبانی افزود: برابر تبصره 2 ماده 62 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، شهرداری ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر همزمان با آغاز تبلیغات نامزدها در نظر بگیرند.

وی از تعیین 20 نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر سنندج خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدها انتخاباتی این نقاط تعیین شده است و نامزدهای محترم نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: پیاده راه فردوسی، پارک شانو و روبروی آن در بلوار پاسداران، خیابان طالقانی بطرف پارک نسیم، میدان ظفریه به طرف میدان شورا، میدان قانع بهاران، میدان قبا، اسلام آباد (تقتقان) و بلوار 28 دی جنب استادیوم ملک نیا از نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیداهای انتخابات در سطح شهر است.

وی اضافه کرد: از دیگر نقاط در نظر گرفته شده می توان به چهار راه فلسطین به سمت میدان مادر (پل بعثت)، مسیر ورودی پارک IT، اطراف میدان نبوت، فرجه تا مولوی، دو نقطه در نایسر، ورودی حسن آباد، بلوار توحید بعد از تقاطع بیمارستان توحید، خیابان شهدا روبروی پارک شهدا، پارک کودک و سه راه ادب اشاره نمود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری نمود: نامزدهای این دوره از انتخابات با رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز در حفظ و زیبایی شهر خود اقدام و در این ایام همکاری لازم را با کارکنان این سازمان داشته باشند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز