کشف مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کوین در خرم آباد

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۹۸۶۷
کشف مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کوین در خرم آباد
رئیس پلیس فتا لرستان ازشناسایی مزرعه غیر مجاز استخراج رمز ارز بیت کوین در خرم آباد و کشف 36 دستگاه ماینرخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سرهنگ "آرش ابراهیمی" در تشریح این خبر،اظهارکرد: کارشناسان پلیس فتا لرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات میدانی لازم موفق شدند مزرعه بیت کوین غیر مجاز فعال در شهر خرم آباد را شناسایی و محل نگهداری دستگاه های ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین) را کشف کنند.

او افزود: با هماهنگی قضائی و با حضور کارشناسان اداره برق استان در بازرسی از محل استقرار دستگاه های استخراج رمز ارزها تعداد 36 دستگاه ماینر کشف شد.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: در این راستا یک نفر شناسایی و دستگیرکه با تکمیل مستندات پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

سرهنگ آرش ابراهیمی گفت: ازیک سوء استقبال از رمز ارزها(پول های مجازی) و افزایش نرخ آن ها بخصوص بیت کوین در بازارهای جهانی و از سوی دیگر ارائه برق ارزان خانگی در داخل کشور باعث شده تا سود جویان با وارد کردن دستگاه های ماینر بصورت قاچاقی به داخل کشور و ایجاد مزارع استخراج رمز ارز و سرقت برق خانگی باعث افزایش مصرف برق و بعضا قطعی برق در مناطق وجود مزارع استخراج رمز ارز می شوند.

رئیس پلیس فتالرستان با اشاره به اینکه ایجاد مزارع استخراج رمز ارز بدون مجوزاز دستگاههای مربوطه  برخلاف قانون است و با متولیان برابر قانون برخورد خواهد شد از شهروندان خواست، در صورت مشاهد هرگونه فعالیت غیر قانونی موضوع را به کارشناسان پلیس فتا و یا از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز