رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

البرز استانی ورزش خیز و مطرح در کشور است

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۰۴۱۳
البرز استانی ورزش خیز و مطرح در کشور است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: البرز استانی ورزش خیز و مطرح در کشور است که در تمامی رشته ها از جمله تنیس روی میز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس رو میز صبح امروز چهارشنبه باحضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز اظهار کرد: البرز استانی ورزش خیز و مطرح در کشور است که در تمامی رشته ها از جمله تنیس روی میز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با تقدیر از علیرضا حجازیان رئیس سابق هیئت گفت: اثرات تلاش ها و زحمات 30 ساله علیرضا حجازیان بر مسند تنیس روی میز البرز کاملا واضح است و امروز شاهد هستیم که در طول این مدت قهرمانان و ورزشکاران بسیارای زیر نظر ایشان به تنیس روی میز کشور معرفی شده اند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که " البرزی ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه نیروی انسانی دارد " افزود: از رئیس جدید هیئت توقع داریم که نگاه جدی تری به شهرستان ها داشته و به تنیس روی میز جانبازن و معلولان نیز توجه ویژه ای کند.

وی با تأکید بر لزوم جذب اسپانسر و حامی مالی از بخش خصوصی برای هیئت، عنوان کرد: البرز همواره ملی پوشان و قهرمانان ارزشمندی به تیم های ملی معرفی کرده است.

علی قارداشی ادامه داد: البرز جزو 5 استانی در تنیس روی میز کشور است که قهرمانانش هم مدال جهانی و هم آسیایی کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: در بحث تجهیز هیئت های شهرستانی این آمادگی را داریم که نیمی از هزینه تهیه میز مسابقات و تمرینات را تقبل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز