رییس هیات فوتبال استان البرز:

لیگ استان را در شرایط سخت کرونایی برگزار کردیم/ رتبه ششمی "مقاومت" افتخار بزرگی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۰۵۷۶
لیگ استان را در شرایط سخت کرونایی برگزار کردیم/ رتبه ششمی مقاومت افتخار بزرگی بود
رییس هیات فوتبال استان البرز با ابراز رضایت از عملکرد تیم های البرزی در فصل جاری لیگ های فوتسال کشور گفت:جز معدود استان هایی بودیم که در شرایط سخت کرونا لیگ استانی را برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور بیک وردی اظهار کرد:در بخش بانوان 3 تیم در لیگ یک کشور داشتیم که دو تیم به مرحله بعد صعود کردند و یک تیم هم سهمیه خود را در این مسابقات حفظ کرده است.

وی افزود: در بخش آقایان نیز مبل کریمی سهمیه خود را در لیگ یک حفظ کرد و تیم نصر فردیس به مرحله دوم صعود کرده و امیدوارم شاهد صعود این تیم به لیگ برتر کشور باشیم.

بیک وردی در ادامه به تیم لیگ برتری مقاومت اشاره کرد و گفت: این تیم برای دومین بار موفق شد با بضاعت محدود خود به مرحله پلی اف و 6 تیم برتر مسابقات راه پیدا کند اما کمبود امکانات اجازه نداد آنچنان که توقع می رفت شاهد تداوم نتایج خوب این تیم در مرحله نهایی باشیم با این حال معتقدم کسب رتبه ششم لیگ برتر فوتسال برای نماینده البرز افتخار بزرگی بود.

متولی فوتبال استان البرز به لیگ استانی اشاره کرد و گفت: فصل جدید لیگ فوتبال باشگاهی البرز به زودی و پس از اتمام انتخابات آغاز خواهد شد و برنامه ریزی لازم برای آن صورت گرفته است.

بیک وردی در پایان گفت: جز معدود استان هایی بودیم که در سال گذشته با توجه به شرایط سخت کرونایی لیگ استانی را از رده 13 سال تا لیگ برتر برگزار کردیم و به اتمام رسید و این دستاورد ماحصل تلاش خانواده بزرگ فوتبال بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز