معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز :

فعالیت اتوبوس نشاط اجتماعی در کرج آغاز شد/ بوستان ها میزبان برنامه های شاد و مفرح می شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۰۸۱۷
فعالیت اتوبوس نشاط  اجتماعی در کرج آغاز شد/ بوستان ها میزبان برنامه های شاد و مفرح می شود
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از آغاز فعالیت اتوبوس نشاط در این استان به مناسبت دهه کرامت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،مهران افشاری اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مسئولان استانی مبنی بر ایجاد نشاط وشادابی در بین آحاد مردم وجوانان تصمیم بر آن شد تا در این راستا مجموعه برنامه هایی را در نظر بگیریم.

وی افزود: اتوبوس نشاط از جمله طرح هایی است که به اجرا درآمده است و قرار هر شب در یکی از بوستان های سطح شهر با اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله نمایش عروسکی،سرود و... لحظات با نشاط و مفرحی را برای اقشار مردم و خانواده ها ایجاد کند.

افشاری از شروع این برنامه از چهارشنبه شب گذشته خبرداد و گفت: اولین برنامه در پارک خانواده برگزار شد و خوشبختانه با استقبال خوب مردم روبرو شد و در ادامه نیز در ایام دهه کرامت هر شب یکی از بوستان های سطح شهر میزبان این اتوبوس خواهد بود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز ازتداوم فعالیت اتوبوس شادی در هفته های آینده خبرداد و گفت: پس از دهه کرامت این برنامه جمعه هر هفته در یکی از بوستان های شهر ادامه خواهد یافت و پس از آن به شهرستان های دیگر استان سفر خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در روزهای پیش رو شاهد یک رویداد مهم و سرنوشت ساز به نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم و نیاز است تا با اجرای برنامه متنوع فرهنگی و نشاط آور حلاوت این رویداد ملی را برای مردم دوچندان کرد.

index

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز