مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد :

ضرورت ایجاد بازارچه دایمی برای زنان سرپرست خانوار/ کرج یک میلیون حاشیه نشین دارد

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۱۸۵۸
ضرورت ایجاد بازارچه دایمی برای زنان سرپرست خانوار/ کرج یک میلیون حاشیه نشین دارد
مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به ارائه تسهیلات لازم برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوارگفت: نبود یک بازارچه دایمی سبب شده این قشر دسترسی مناسبی به بازار نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری اظهار کرد: خیلی تلاش کردیم که در شهر کرج بازارچه ای مخصوص این خانم ها ایجاد شود تا محصولاتشان را عرضه کنند ولی تاکنون علی رغم پیگیری های متعدد فضایی برای این کار در اختیار قرار نگرفته است. 

وی افزود :در برخی شهرستان ها مانند ساوجبلاغ و طالقان موفق شدیم نمایشگاه بگذاریم اما در شهر کرج نتوانستیم جایی بصورت متمرکز در نظر بگیریم.

حیدری بیان کرد:  چنانچه غرفه هایی جهت نمایشگاه محصولات و دستاورد های زنان سرپرست خانوار در اختیار ما بگذارند قطعاً در این صورت مردم نیز استقبال خواهند کرد و کسب و کارشان رونق خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد : حدود پنج هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش داریم که در شرایط بسیار بد اقتصادی زندگی می کنند و اگر روی آن ونیازهایشان کار نشود در آینده با چالش های بسیار جدی مواجه خواهند بود.

وی گفت : طبق آمار رسمی شهر کرج یک میلیون و نود هزار نفر حاشیه نشین دارد که نیازمند حمایت و خدمات و نگاه ویژه هستند، اما متاسفانه نگاه ها بیشتر سخت افزاری است و به بازسازی و باز آفرینی بافت های فرسوده معطوفند و به بافت های ذهنی افراد که تبدیل به فرهنگ آنان شده است کمتر توجه شده است که باید در اولویت بازسازی و بازتوانی قرار بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز