معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج: 

اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات درست است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۱۹۴۷
اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات درست است
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر روی جداره های سطح شهر یکی از مشکلات در ایام برگزاری انتخابات است که باعث آشفتگی بصری و از بین رفتن زیبایی سطح شهر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ نامزدهای انتخابات شورای شهر در نقاط تعیین شده نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از رویدادهای مهم در کشور بحث برگزاری انتخابات اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و یا انتخابات شوراهای شهروروستا است.

دکترسه رکوت نجفی بیان کرد: تعیین سرنوشت کشور در رده های مختلف در گرو حضور پرشور شهروندان در انتخابات است و قطعاً می توانیم با انتخاب افراد اصلح در پیشرفت و آبادانی شهر و دیار خود سهیم باشیم.

وی گفت: تبلیغات نامزدها در ایام انتخابات هم یکی از موضوعاتی است که قانون انتخابات چارچوب آن را تعیین نموده و رعایت این قوانین قطعاً در برگزاری مثبت انتخابات تاثیرگذار است.

نجفی عنوان کرد: در هر دوره از انتخابات؛ شهرداریها براساس قانون و در راستای حفظ آراستگی سطح شهر و همچنین امکان مناسب برای تبلیغات نامزدها نقاطی را تعیین می کنند که نامزدها مجاز به تبلیغات در این نقاط هستند.

وی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات انتخابات در دوره های گذشته انجام تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر بود که باعث نارضایتی شهروندان هم شده بود.

نجفی بیان کرد: استفاده از شعارنویسی و همچنین چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار منازل مسکونی ومبلمان شهری در سطح شهر و معابر اصلی باعث آشفتگی بصری شده و چهره بسیار نازیبایی در معابر شهری بوجود می آورد.

وی تاکید کرد: پیشرفت، آبادانی و شهر زیبا از شعارهای اصلی همه نامزدها است بنابراین در راستای حفظ زیبایهای سطح شهر از نامزدها انتظار می رود که با انجام تبلیغات مجاز در راستای رعایت حقوق شهروندی گام بردارند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات مجازاست ابراز امیددواری نمود: نامزدهای انتخابات با رعایت قوانین انتخاباتی و انجام تبلیغات مجاز شهروندان را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز