مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز:

استعدادیابی بافت روستایی در دستور کار قرار گیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت دهیاران برای توسعه ورزش

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۲۰۳۸
استعدادیابی بافت روستایی در دستور کار قرار گیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت دهیاران برای توسعه ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از تلاش برای توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی بین شهر و روستا خبر داد وگفت: بحث استعدایابی ورزشی از نوجوانان و جوانان عزیز روستایی بیش از پیش در دستور کار هیئت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی صبح امروز یکشنبه در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی با تقدیر از کسانی که در دوران شیوع کرونا در جهت پویایی و استمرار برنامه های ورزشی فعالیت کردند، گفت: حقیقت این است که روستاهای استان البرز از استعداد و پتانسیل بالایی در زمینه نیروهای انسانی توانمند برخوردار هستند.

وی با قدردانی از بازدیدهای حضوری و میدانی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی از روستاهای استان، اظهار کرد: تلاش می کنیم در توزیع اعتبارات، روستاها نیز مانند شهرها دیده شوند.

جانعلی دامه داد: در کنار کمک های اداره کل، روستاها این قابلیت را دارند که از ظرفیت فرمانداری ها و دهیاران در جهت تجهیز و توسعه ورزش استفاده کنند.

وی با بیان این که " نگاه ما به روستاها ویژه است " تأکید کرد: اعتقاد داریم حتما باید از ورزش روستا حمایت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز روستاها را دارای پتانسیل و توانایی بالایی در جهت کمک به توسعه ورزش قهرمانی استان ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم بحث استعدایابی ورزشی از نوجوانان و جوانان عزیز روستایی بیش از پیش در دستور کار هیئت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هیچ استعدادی بخاطر نداشتن شرایط مالی مناسب و امکانات، نباید از ورزش دور بماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز