امنیت استان آذربایجان‌غربی زبان‌زد عام و خاص است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۲۰۹۰
امنیت استان آذربایجان‌غربی زبان‌زد عام و خاص است
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با نثار خون خود امنیت و آرامش را به کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، کاظم خبازی ظهر امروز یک‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه در جلسه مراسم روز دختر و تجلیل از دختران ایثارگران و شهدا که به‌صورت ویدیوکنفرانس ملی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: احترام به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران و همچنین حل مسائل و مشکلات فرزندان این عزیزان از وظایف مهم دولت‌مردان است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نمونه و فعال در رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در سطح کشور است.

خبازی خاطر نشان کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس و نیز حراست از حرم جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با نثار خون خود امنیت و آرامش را به کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

وی امنیت استان را زبان‌زد عام و خاص دانست و ابراز داشت: امنیت حاکم بر منطقه و استان که توسط نیروهای نظامی، انتظامی و سایر ارگان‌ها تأمین می‌شود دلیلی بر آرامش و آسایش منطقه است.

این برنامه به همت امور بانوان و خانواده استانداری به مناسبت دهه کرامت و روز دختر با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در پایان این برنامه از دختران شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز