مهرعلیزاده کاندیدای ریاست جمهوری در ارومیه:

نباید به فرصت طلبان اجازه تحمیل عقایدشان به مردم را داد / مردم از حق خود استفاده کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۷:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۲۳۰۳
نباید به فرصت طلبان اجازه تحمیل عقایدشان به مردم را داد / مردم از حق خود استفاده کنند
کاندیدای ریاست جمهوری گفت: نباید به فرصت طلبان اجازه تحمیل عقایدشان به مردم را داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محسن مهرعلیزاده در سفر به آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در جمع مردم گفت: باید به تمام دنیا ثابت کنیم که اگر از این دیار مهدی باکری‌ها جهت دفاع از نظام و کشورشان شهید شدند بخاطر حفظ نظامی بود که دنبال جمهوری اسلامی بود و اجازه نخواهیم داد عده‌ای فرصت طلب و انحصار طلب و تمامیت خواه از دو سال قبل برای جبران شکست چهار سال قبل خود، خودشان را بر مردم تحمیل کنند.

این کاندیدای ریاست جمهوری اضافه کرد: به میدان خواهیم آمد و برخلاف آنها که از صندوق قهر می کنند، از حق خدادادی و حق مسلم در قانون اساسی خود دفاع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای آبادانی ایران بزرگمان، برای آزادگی ایران عزیزمان، آزادی اندیشه و داشتن حق آموزش به زبان مادری و قانون اساسی به پای صندوق‌ها خواهیم آمد و قهر نخواهیم کرد.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: شما مردم باید علی‌رغم نظر تمامیت‌خواهان، قدرت خود در جمهوریت نظام را نشان دهید و این بار نیز در جهت تقویت مناطق مختلف کشور و رفع تبعیض‌ها با رای خود مانع از دست رفتن حقمان شویم.

این نامزد انتخابات افزود: نباید بخاطر تنگ نظری و کج اندیشی‌ها، مردم عزیز ایران را از نظر معیشت و اشتغال دچار مشکلات کنیم، این زندگی زیبنده مردم نیست و باید دولت زندگی را در مقابل دولت مرگ، فقر و تحقیر و توهین تشکیل دهیم تا دولتی برازنده هر ایرانی باشد.

وی اضافه کرد: بجای تفکیک قوا، عده‌ای بدنبال طراحی تجمیع قوا ایجاد شود، ما در جمهوری اسلامی به لحاظ قانون اساسی به رای مردم باید احترام گذاریم.

وی در پایان گفت: عده‌ای بدنبال تحمیل عقاید خود به مردم از نوع زندگی، نوع پوشش و ... هستند، انسان آزاد است و جمهوری اسلامی این آزادی را برای مردم به ارمغان آورده است و نباید به عده‌ای که پایبند به هیچ قانونی نیستند اجازه دهیم و باید مانع آنها شویم، باید سبک زندگی مردم را بپذیریم و نباید خود را به مردم تحمیل کنیم، امیدوارم نه تنها مردم غیور آذربایجان بلکه همه مردم ایران عزیز روز جمعه بر حق خود اصرار کنند، حق گرفتنی است.

نظر شما