به میزبانی پارک ایران کوچک؛

اجتماع بزرگ "رای اولی ها" در کرج برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۲۴۴۹
اجتماع بزرگ رای اولی ها در کرج برگزار می شود
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از برگزاری اجتماع بزرگ رای اولی ها در آستانه برگزاری انتخابات پیش رو در پارک ایران کوچک شهر کرج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهارکرد: واجدین شرایط رای دادن در استان البرز یک میلیون و 780 هزار نفر هستند که از این میزان حدود 80 هزار نفر از آنها را جوانان رای اولی تشکیل می دهند.

وی افزود: به منظور ایجاد نشاط وشادابی برای جوانانی که برای نخستین بار فرصت مشارکت در این رویداد سیاسی اجتماعی را دارند این اجتماع برگزار می شود.

افشاری با بیان اینکه آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه شهر کرج به عنوان سخنران در این اجتماع حضور خواهد یافت گفت: حضور نماینده رهبری در این مراسم اهمیت نقش آفرینی جوانان در انتخابات پیش رو را نشان می دهد.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز تصریح کرد: در برگزاری این برنامه سازمان فرهنگی ورزشی واجتماعی شهرداری کرج، مجمع ملی جوانان استان  البرزو بسیج ورزشکاران استان البرز این معاونت را همراهی ویاری می کنند.

وی در پایان گفت: اداره کل ورزش وجوانان استان البرز همزمان با دهه کرامت و مصادف شدن آن با ایام انتخابات تلاش کرده با برگزاری برنامه فرهنگی متنوع ضمن ایجاد نشاط وشادابی اهمیت رویداد پیش رو را برای نسل جوان تبیین کند.

222222222

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز