رئیس اتحادیه صنف مصالح فروشان کرج خبرداد:

خرید مستقیم از "سیمان آبیک" محقق شد /دست دلالان و واسطه‌ها از بازار کوتاه می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۲۹۱۸
خرید مستقیم از سیمان آبیک محقق شد /دست دلالان و واسطه‌ها از بازار کوتاه می‌شود
رئیس اتحادیه صنف مصالح فروشان کرج با بیان اینکه امکان خرید مستقیم مصالح فروشی های دارای پروانه کسب از کارخانه سیمان آبیک فراهم شد گفت: با این اتفاق دست دلالان از فرایند این محصول پرمصرف کوتاه می شود.

به گزارش خبرگزار برنا استان البرز، مهرداد قدیمی از توافقات جدید میان این اتحادیه صنفی و کارخانه سیمان آبیک خبر داد  وگفت: با تلاش و پیگیری های فراوانی که طی شش ماه گذشته بعمل آمد ، امکان خرید مستقیم مصالح فروشی های دارای پروانه کسب معتبرسطح شهر کرج ، از کارخانه سیمان آبیک میسر شد.

وی افزود :بر اساس این توافق ، از  تاریخ 22 خردادماه امکان خرید مستقیم سیمان از کارخانه سیمان آبیک  که پیش از این در اختیار دلالان ، واسطه ها و باربری های حمل سیمان قرار داشت ، به متولیان و صاحبان اصلی آن بازگردانده شد .

وی  ضمن تشکر ازهمکاری شایسته مسئولان استانی آقایان  خاطر نشان کرد : کوتاه شدن دست دلالان از بازار توزیع سیمان ، پیش نیاز ضروری برای ساماندهی ، کنترل قیمت ، حمایت از مصرف کننده ،نظارت دقیق و پیشگیری از هرگونه تخلف و گران فروشی است و انتظار می رود  تاثیرات مثبت آن در کوتاه ترین زمان ممکن در سطح بازار مشاهده شود .

قدیمی افزود : همکاران بنده در صنف مصالح فروشان کرج به محض اطلاع از این توافق ، آمادگی کامل خود را برای خرید سیمان و توزیع بر اساس نرخ مصوب اعلام نموده و با نصب بنرهای اطلاع رسانی و اعلام نرخ های سیمان دولتی در سردرب واحد های صنفی خود ، موجبات تثبیت قیمت این کالای مهم را فراهم آوردند که در همین فرصت از یکایک آنها تشکر می کنم .

وی در پایان گفت :نرخ مصوب اعلام شده برای هر کیسه سیمان در حال حاضر 31900 تومان است و فروش آن بیشتر از نرخ مصوب ،تخلف گرانفروشی محسوب می شود.

 

نظر شما