مجتمع تفریحی گردشگری "شه‌م" در شهرستان سروآباد افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۳۰۷۷
با حضور دکتر بهرام نصراللهی زاده ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، یوسف باشی فرماندار شهرستان سروآباد، اکبر محمدی معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان، حیدری معاون صندوق کارآفرینی امید و تنی چند از مسئولین شهرستانی مجتمع تفریحی و گردشگری "شه‌م" واقع در روستای دورود بخش مرکزی سروآباد افتتاح شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان در ‌ این مراسم گفت: «این طرح یکی از طرح های مهم در زمینه گردشگری روستایی است که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و با الهام از معماری سنتی منطقه احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: «برای احداث این مجتمع گردشگری و تفریحی در مجموع 2 میلیاردو سیصد میلیون تومان هزینه شده است که یک میلیارد تومان آن تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق کارآفرینی امید و بنیاد علوی پرداخت شده و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان آن آورده مجری طرح است.

او افزود:  این مجتمع در زمینی به مساحت 2000 متر و زیربنای 400 متر اجرا شده و برای ۶ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است و باتوجه به ظرفیت این طرح در آینده می تواند اشتغالزایی بیشتری داشته باشد.

گویلیان با اشاره به اهمیت لزوم توسعه گردشگری روستایی اظهار داشت: «این طرح شامل 3 واحد اقامتگاه سنتی، رستوران، غرفه های معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی، آلاچیق، پارکینگ و فضای سبز است که در نوع خود در روستاهای استان کم نظیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز