همایش استانی "ستارگان کرامت" برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۳۲۱۸
همایش استانی ستارگان کرامت برگزار شد
به مناسبت روز بزرگداشت امامزادگان، همایش استانی "ستارگان کرامت " در بقعه متبرکه خواجه اباصلت(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، به مناسبت روز بزرگداشت امامزادگان، همایش "ستارگان کرامت با حضور معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در بقعه متبرکه خواجه اباصلت(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری بیان کرد: نعمت ولایت را خدا به نور تفسیر کرده است و خادمین امامزادگان در هر سطحی بدانند که به چه کسی خدمت می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: خادمان حرم امامزادگان بدانند که خدمتشان را ارزان نفروشند و همجواری در دنیا و آخرت را از معصومین و امامزادگان بخواهند.

وی نعمت ولایت را بالاترین هدیه آسمانی دانست و خطاب به خادمین امامزادگان گفت: شما خادم این نعمت هستید و باید شاکر این نعمت باشید وکفران نعمت باعث تسلط ظلم و کفر بر ما می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری گفت: ما به پاس شکرانه نعمت انقلاب و ولایت در حال حاضر سه وظیفه داریم که اول شرکت در انتخابات و رای دادن است.

وی وظیفه دوم را رای ساختن عنوان کرد و گفت: در حال حاضر خیلی ها از عملکرد مسئولین آسیب دیدند ولی انتخابات محل تسویه حساب با مسئولین نیست و باید مردم را تشویق به رای دادن کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در تشریح سومین وظیفه گفت: سعی کنیم رای به اصلح دهیم و اصلح بودن در مجاهد بودن، ساده زیستی، ولایت مداری،دشمن ستیزی و صداقت و راستگویی است.

گفتنی در پایان مراسم از خادمان، هیئت امنای و خیرین برتر بقاع متبرکه تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز