فرمانده انتظامی لرستان:

پلیس لرستان با آمادگی کامل حافظ امنیت انتخابات است / ضرورت مشارکت مردم در نظم عمومی و امنیت اجتماعی

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۳۵۹۲
پلیس لرستان با آمادگی کامل  حافظ امنیت انتخابات است / ضرورت مشارکت مردم در نظم عمومی و امنیت اجتماعی
سردار "یحیی الهی" گفت:انتخابات فرصت بزرگی برای حضور پرشور مردم و نا امید کردن دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار الهیدرجمع مسئولان و کارکنان انتظامی استان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و هفته کرامت، با اشاره به اینکه وظیفه مهم پلیس نظم بخشی و حفظ آرامش شهروندان است، اظهارکرد: امنیت از نعمت های بزرگی است که بر عهده پلیس گذاشته شده و خدا را شاکریم که در این مقوله مهم موفق عمل کرده است.

اوبا بیان اینکه انتخابات امسال فرصت بزرگی است برای حضور پرشور مردم و نا امید کردن دشمنان ،افزود: پلیس با آمادگی کامل همچون سال های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود و بستر مناسب برای حضور پرشور و باشکوه مردم در حوزه امنیت را فراهم خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس مقتدر با رافت مهربانی و هوشمند در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، عنوان  کرد: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و بر انجام این ماموریت افتخار می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش کشور و حفظ ارکان امنیت داخلی و اهمیت انتخابات پیش رو گفت: بایستی با شرکت در انتخابات نقش و وظیفه خود را که همانا حفظ آرامش جامعه، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی است، عملی کنیم.

او عنوان کرد: تامین امنیت انتخابات مقوله بسیار مهمی است که پلیس بار اصلی تامین امنیت انتخابات را برعهده گرفته و کارنامه درخشان نیروی انتظامی در انتخابات سنوات گذشته حاکی از توان و اقتدار پلیس برای حضور در تمام صحنه های مهم و ارزشی کشور است.

فرمانده انتظامی لرستان، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همانند سایر نهادهای متولی در امر انتخابات، این ماموریت مهم را در سه مرحله قبل، حین و بعد انتخابات برنامه ریزی و انتظار داریم کاندیداهای محترم در هر سه مرحله با رعایت قانون انتخاباتی و خودداری از بداخلاقی ها و عبور از خط قرمزهای نظام، نهایت همکاری را با پلیس داشته و مقدمات انتخاباتی امن و آرام و البته پرشور را فراهم آورند.

با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در نظم عمومی و امنیت اجتماعی، تصریح کرد: نیروی انتظامی از نزدیک‌ترین بخش‌های حاکمیت به جامعه با برقراری سطح بالای تعامل با مردم است و لازم است در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بیشترین توجه را به مردم داشته باشد و از شهروندان نیز می خواهیم همچون گذشته نهایت همکاری و تعامل را با پلیس داشته باشند.

سردار الهی تاکیدکرد: همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند"همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است"، ما باید با بصیرت کامل کاندیدای اصلح و انقلابی که بتواند گره گشای مشکلات مردم و حافظ آرمان های انقلاب اسلامی باشد را انتخاب کنیم.

 

نظر شما