تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک استان آذربایجان‌غربی در کمترین زمان

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۹۳۷۳۳
تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک استان آذربایجان‌غربی در کمترین زمان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مصوبات شورای ترافیک استان در کمترین زمان اجرایی شوند و هیچ‌گونه کوتاهی در این راستا قابل‌قبول نیست.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه ظهر امروز بیست و ششم خرداد ماه در جلسه شورای ترافیک استان، ضمن تقدیر و قدردانی از اقدامات این شورا و سایر دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی در راستای عملیاتی کردن مصوبات، اظهار داشت: دغدغه اساسی شورای ترافیک موضوع تصادفات ناشی از عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم است که ۷۰ درصد تصادفات جرحی و فوتی را شامل می‌شود ازاین‌رو وظیفه سنگینی بر عهده شورا در خصوص اتخاذ تصمیم‌ها و مصوبات است.

وی با اشاره به آمار تصادفات درون‌شهری ارومیه، خاطر نشان کرد: متأسفانه میزان تصادفات منجر به فوت ۱۸ درصد و تصادفات جرحی ۳۱ درصد در دو ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه در سال ۹۹ افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به این‌که تعداد ۱۷۱ نفر در ۷ سال گذشته بر اثر تصادف در رینگ میانی شهر ارومیه جان خود را از دست داده‌اند، گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه اقدامات پیشگیرانه خود را بیش‌ازپیش افزایش دهند تا آمار تلفات به‌ویژه تصادفات منجر به فوت کاهش‌یافته و در نهایت به صفر برسد.

رحمانی تأکید کرد: برای داشتن شهری آرام در بحث عبور و مرور بایستی تمامی دستگاه‌های دخیل؛ هماهنگ و در راستای هم مصوبات شورای ترافیک استان را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی یادآور شد: هیچ توجیهی در بحث عدم اجرایی شدن مصوبات شورا قابل‌قبول نیست. انتظار می‌رود مدیریت شهری بیش‌ازپیش به‌صورت جدی به مباحث ترافیکی ورود کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره بر این‌که ایجاد مرکز کنترل ترافیک ارومیه در شورای راهبری استان نیز تصویب شده، افزود: شهرداری بایستی اقدامات خود برای ایجاد این مرکز را هر چه سریع‌تر آغاز کند.

در این جلسه پنج دستور کار و وضعیت ترافیکی و راهنمایی-رانندگی خیابان‌های آذربایجان غربی به‌ویژه مرکز استان و شهرستان‌های خوی، تکاب و سردشت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز