فراخوان متفاوت خانه مطبوعات استان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۳۸۲۲
فراخوان متفاوت خانه مطبوعات استان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات
خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در پیامی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در متن این پیام آمده است:

 به نام خداوند لوح و قلم

مردمِ نجیبِ خراسان؛

آفتاب نشینانِ حضرت شمس الشموس(ع)

سلام خدا و درود امام رضا برشما!

می دانید که یک انتخابات چند وجهی در پیش داریم. شرایط هم سخت و پیچیده است. تلخ گویی ها و حتی تلخ کامی ها هم کم نیست اما شهد هم هست، حلاوت هم هست و امید هم همچنان در حال قد کشیدن است. می خواستیم به محضرِ صاحب حرمتِ شما عرض کنیم که ما جماعتِ خبرنگار رای می دهیم.

این را صادقانه وبه تصریح می گوئیم و می نویسیم و قلم هامان ثبت تاریخ می کند. به همان صداقتی که در زندگی حرفه ای خود از سختی ها و دشواری های شرایط گزارش کرده و از درد مردمان شهر نوشته است. به همان صراحتی که ضرورت خدمت گذاری مسئولان را یادآوری و مطالبات به حق مردم را فریاد کرده است.

ما برادری خود را با شما مردمان بزرگوار ثابت کرده ایم. شما را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و میهن، همواره صاحب حق می دانیم. حق رای نیز از جمله این حقوق است که می خواهیم در جمعه انتخاب، برگه آن، به قلم شما و نام نامزد هایی که انتخاب می کنید، متبرک شود.

ما به عنوان رسانه نگاران استان امام رضا(ع) از شما دعوت می کنیم با حضور در پای صندوق های رای، از این حق به بهترین شکل استفاده کنید.

آنان که قهر می کنند و به قهر و تحریم می خوانند، دوست ما نیستند. ما دوستان مان را در شرایط سخت شناخته ایم که کنار هم بودیم. از انقلاب و دفاع مقدس تا امروز. ما دلخور هم که باشیم. تلخ کلامی هم که بکنیم. داد هم که بزنیم، در وقت عمل کنار هم هستیم. امروز هم با هم هستیم و برای فرداهامان، رای می دهیم. ما با هم آشتی هستیم و با هم رای می دهیم. اصحاب قهر هم اگر اندکی تامل کننند با آشتی خود را به ما خواهند رساند. منتظر همه هستیم در پای صندوق های رای برای خلق شکوه حماسه حضوری دیگر در آدینه ای که به ظهور نزدیک است ان شاالله

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی

 

نظر شما