فرمانده انتظامی خرم آبادتاکید کرد:

بکارگیری تمام ظرفیت ها برای انتخاباتی امن و پرشور در خرم آباد

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۴۰۸۷
بکارگیری تمام ظرفیت ها برای انتخاباتی امن و پرشور در خرم آباد
سرهنگ "عباس دولتشاهی " از بکارگیری تمام توان و ظرفیت پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سرهنگ " دولتشاهی "در جمع روئسا، فرماندهان، معاونان و مدیران انتظامی شهرستان با اعلام اینکه مسئولیت تامین امنیت انتخابات، صندوق ها و محل اخذ رای به عهده نیروی انتظامی است، اظهارکرد: در هر دوره ای پلیس  این وظیفه خطیر، که همان تامین نظم و امنیت و آرامش بوده  را به خوبی انجام داده است .

فرمانده انتظامی خرم آباد انتخابات را آزمونی بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: تامین نظم و امنیت مهمترین وظیفه ذاتی نیروی انتظامی بوده و پلیس شهرستان آماده تامین امنیت لازم برای برگزاری انتخابات است.

او افزود: حضور مردم در انتخابات یک تکلیف الهی و انتخاب فرد اصلح تر، وظیفه ای مهمتر برای همگان است  دولتشاهی ادامه داد : حضور خانواده ناجا  در کنار سایر اقشار مردم حضوری پررنگ و گسترده در انتخابات است ضمن اینکه وظیفه  ذاتی و قانونی تامین امنیت و صیانت از آراء مردم را بر عهده دارد .

فرمانده انتظامی  خرم آباد ضمن دعوت از آحاد مردم به منظور شرکت  گسترده در انتخابات  خاطر نشان کرد: به حول و قوه الهی و با برنامه ریزی های صورت گرفته نیروی انتظامی  با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود آمادگی برگزاری انتخاباتی امن ، سالم و پرشور  را دارد.

 

نظر شما