حضور فرماندار سقز در شعب اخذ رای 

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۴۴۴۹
حضور فرماندار سقز در شعب اخذ رای 
کریمیان، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان با حضور در شعبه شماره ۳۷ از روند رای گیری بازدید کرد. وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از تجمع در شعبه و حفاظت از آرای مردم تاکید کرد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ کریمیان در گفتگو با خبرنگار برنا ، از مردم خواست تا رای گیری را به ساعت های پایانی موکول نکنند.

کامیل کریمیان.اظهار داشت تحقق جمهوری اسلامی در گرو تحقق جمهوریت و اسلامیت است که شرکت در انتخابات به عنوان حماسه حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت کشور، نماد واقعی این دو مهم است. فرماندار گفت شرکت در انتخابات، به منزله احساس تعلق ملی به کشور و تعلق خاطر به میهن و این آب و خاک است و فلسفه حضور در عرصه انتخابات به عنوان تجلی حماسه سیاسی، نشان دهنده، تلاش و کوشش و دلسرد نشدن برای سازندگی است. وی گفت بی تردید تلاش بی‌وقفه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم، تضعیف ایران اسلامی، کاهش فاصله و شکاف بین مردم و مسئولان، افزایش فشارها و دخالت‌های سیاسی و اقتصادی و تروریستی است و در سال های اخیر در کشورمان شاهد آن بودیم که با مقاومت های مردم، تدبیر دولت و مقام معظم رهبری، نتوانستد به توطئه های شوم خود دست یابند.

فرماندار سقز اذعان داشت دشمن در آستانه رخداد بزرگ و ملی حماسه سیاسی، به دنبال دلسرد کرد صندوق های رای است و هیچ توطئه‌ای، بزرگتر از دلسرد کردن مردم به صندوق‌های رای و سرنوشت کشور نیست.

کریمیان اظهار کرد رهبر معظم انقلاب در تازه ترین فرمایشات خود، حضور آحاد مردم در روز جمعه به عنوان روز و رویدادی سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار را در پای صندوق های رای به مثابه، آبرو دادن دوباره به ایران و جمهوری اسلامی تشبیه فرمودند زیرا این اعتقاد راسخ وجود دارد که این پشتوانه مردمی، در اقتدار واقعی نظام و ایران، تأثیری بی‌نظیر دارد.

وی گفت :باری دیگر اعلام می نمایم که هیات های چندگانه و اینجانب به عنوان رئیس هیات اجرایی و ستاد انتخابات، در راستای حفاظت از تک تک آراء، امنیت و سلامت انتخابات و حفظ بی طرفی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان سقز، تعداد ۲۲۲ شعبه اخذ رای شامل ۱۱۰ شعبه سیار شهری و روستایی و ۱۱۲ شعبه ثابت شهری تجهیز شده است و بیش از ۴ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی و ناظران بهداشت در زمان اخذ رای حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز