رئیس ستاد انتخابات لرستان خبرداد:

اتمام مهلت رای گیری در لرستان

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۴۸۲۹
محمود ثمینی اتمام مهلت رای گیری را تا پایان ساعت ۲۴ اعلام کرد.

به گزاش خبرگزاری برنا از لرستان؛ثمینی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم انقلابی ،متدین و سلحشور  استان لرستان که امروز همگام با ملت ایران حماسه بسیار بزرگی را  خلق کرده اند در ساعات پایانی انتخابات از تمامی عوامل برگزارکننده  اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت نیروهای انتظامی و امنیتی اصحاب رسانه، خبرنگاران و خبرگزاری ها و صدا و سیما و همه عوامل دست اندر کار تقدیر و تشکر کرد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اتمام مهلت رای گیری را تا پایان ساعت ۲۴ امشب اعلام کرد و افزود: قاعدتاً پس از اتمام انتخابات کار شمارش آرا شروع خواهد شد.

ثمینی تصریح کرد: فرایند شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری توسط ستاد انتخابات وزارت کشور و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اعلام هیئت های اجرایی و فرمانداران آغاز خواهد شد.

اوبیان  کرد: نتایج شمارش آرا در مراکز شهرستانها در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهدشد و در شهرستانهای کوچک و روستاها از طریق فرمانداری ها اعلام خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: انتخابات امروز با تمام پیش بینی ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و همواره در درجه اول  سلامت مردم و رعایت مسائل بهداشتی مد نظر  است و لازم است با همکاری مردم در پیامدهای بعدی انتخابات به رفتارهای اجتماعی دامن نزنیم  و لازم است هر مجموعه ای که با رای ملت به پیروزی در انتخابات برسد با مراعات مسائل بهداشتی تجمعات را کاهش دهند زیرا سلامت مردم در اولویت ماست.

 ثمینی در پایان با اشاره به نمایش اقتدار و حماسه ملی در انتخابات بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت مقررات کرونایی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز