مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا :

اجرای یک هزار و ۱۱۳ برنامه در حوزه ورزش همگانی بانوان لرستان / اجرای طرح ورزش های تطبیقی محله محور برای ۲ هزار و۱۶۵ بانوی لرستانی

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۵۰۰۴
اجرای یک هزار و ۱۱۳ برنامه در حوزه ورزش همگانی بانوان لرستان / اجرای طرح ورزش های تطبیقی محله محور برای ۲ هزار و۱۶۵ بانوی لرستانی
حشمت الله امان الهی به خبرگزاری برنا گفت : طی این مدت ورزش بانوان لرستان در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ امان الهی در این گفت وگو با اشاره به عملکرد ورزش وجوانان استان در حوزه ورزش بانوان طی یک سال گذشته ، اظهار کرد: طی این مدت برنامه های خوبی در زمینه های ورزش همگانی ، اجرای طرح تطبیقی محله محور، ورزش قهرمانی وهمچنین بحث اوقات فراغت بانوان انجام گرفته است .

 او با اشاره به اجرای  طرح ورزش‌های تطبیقی محله محور ،افزود: این طرح  در 11 شهرستان و 9 بخش در قالب 112 برنامه وبا حضور 2هزار و165 نفر اجرا شد .

امان الهی با اشاره به اجرای حدود یک هزار و113برنامه در حوزه ورزش همگانی بانوان استان ،تصریح کرد: در این حوزه نیز  380 مسابقه، 19 پویش ، 102 همایش، 228 برنامه ورزش در خانه ،42 مسابقه مجازی   ،320برنامه کوهنوردی ،کوهپیمایی و دوچرخه سواری ، 42جشنواره اجرا شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به اجرای  برنامه های اوقات فراغت بانوان، خاطر نشان کرد: در این زمینه نیز با تمرکز برورزش ویژه زنان و دختران در 11 شهرستان 19 جشنواره   با حضور4 هزار و611 نفراجرا شده بود.

او اضافه کرد: همچنین  طرح ملی پارک گام نیز در قالب 26 برنامه و در 11 شهرستان و با حضور2هزار و80 نفر اجراشد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه طی این مدت میزبان 3 دوره مسابقات قهرمانی کشور ویژه بانوان بودیم ، گفت: این میزبانی با  یک‌ دوره  حضوری و  2 دوره مجازی علی رغم  شرایط کرونایی برگزارشد.

او  به حوزه ورزش قهرمانی نیز اشاره کردو افزود: 5  اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در بهمن و اسفند وتجلیل ازقهرمانان ملی پوش تهیه تجهیزات مخصوص ورزش بانوان برای بعضی از هیئت های ورزشی  مثل وزنه برداری، تیر و کمان ،تیراندازی و ....از جمله اقدامات  این اداره کل در بخش ورزش بانوان بوده است .

امان الهی همچنین با اشاره به حجضور بانوان ملی پوش لرستانی در رشته های مختلف ورزشی  حضور بانوان ورزشکاری مانند خانم الهام‌حسینی در ترکیب تیم‌ ملی بانوان مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین دعوت 5 دختر وزنه بردار و یک مربی به اردوی تیم‌ملی را نمونه هایی از دیگر موفقیت های ورزش بانوان لرستان عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز