اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر میاندوآب، باروق، بکتاش و چهاربرج

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۵۲۹۳
اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر میاندوآب، باروق، بکتاش و چهاربرج
با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، منتخبان شورای اسلامی در شهرهای چهارگانه این شهرستان مشخص شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در شهر میاندوآب "جهانگیر قاسم زاده" با کسب ۶ هزار و ۵۳۷ رای به عنوان نفر اول و "غیب الله رحیمی" با کسب ۶ هزار و ۳۵۸ رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

 "روبین کلانتری" با کسب پنج هزار و ۹۴۷ رأی، "بابک محمدزاده" با کسب پنج هزار و ۲۴۰ رای و "شهرام محمدوند ولی‌آباد" هم با کسب پنج هزار و ۲۳۳ رأی در ترکیب شورای ششم شهر میاندوآب قرار گرفتند.

"فیروز تقوی" با کسب پنج هزار و ۱۶۲ رای و "اسکندر سجادی" با کسب پنج هزار و ۹۸ رأی به ترتیب به عنوان نفر ششم و هفتم دیگر منتخبان مردم میاندوآب‌ در شورای شهر شدند.

"مصطفی رسولی قره‌ورن" با کسب چهار هزار و ۱۷۹ رأی، "محمد هاشمی" با سه هزار و ۶۹۰ رأی، "بیژن قاسمی" با سه هزار و ۱۷۵ رأی، "واثق عیدی" با کسب سه هزار و ۱۰۲ رای و "رمضان آزادی وکیل‌کندی" نیز با ۲ هزار و ۵۴۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر میاندوآب در دوره ششم انتخاب شدند.

در شهر چهاربرج، "منوچهر ابراهیمی‌آذر" با کسب ۲ هزار و ۴۱ رأی به عنوان نفر اول، "ناصر حسن‌زاده" با هزار و ۹۴۲ رأی‌ و "محمد بابائی" با کسب هزار و ۶۷۸ رأی به ترتیب نفرات دوم و سوم به شورای شهر راه یافتند.

 همچنین "علی عشقی" با هزار و ۶۴۶ رأی و "بهارعلی محمدی" با هزار و ۴۷۹ رأی به عنوان نفرات بعدی در ترکیب شورای دور ششم شهر چهاربرج قرار گرفتند.

در شهر باروق هم "علی جمشیدزاده باروق" با ۶۹۰ رأی، "نقی حسنی" با ۶۸۸ رأی، "منصور رمضان‌پور باروق" با کسب ۵۵۶ رأی، "فریبا علوی" با ۵۵۴ رأی‌ و "کاظم عزیزی باروق" با ۵۴۷ رأی‌ حایز اکثریت آرا شدند.

در شهر بکتاش، "منصور عمووندی" با ۸۱۲ رأی، "نادر قاسم زاده بکتاش" با ۷۹۵ رأی و "فرداله بختیاری بگتاش" با کسب ۶۳۸ رأی به عنوان سه نفر اول به شورای پنج نفری این شهر راه یافتند.

همچنین "جعفر محتشم" با ۶۲۷ رأی و "عبداله سخی ثانی" با ۶۱۷ رأی به عنوان نفرات چهارم و پنجم شورای شهر جدید بکتاش انتخاب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز