اسامی منتخبان شورای اسلامی شهرستان بیجار

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۵۵۵۳
اسامی منتخبان شورای اسلامی شهرستان بیجار
فرماندار شهرستان بیجار با اعلام رسمی نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بیجار و اعضای اصلی و علی‌البدل گفت: هیات اجرایی مستقر در فرمانداری بیجار به مدت ۲ روز آماده دریافت شکایات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علی اکبر ورمقانی اظهار داشت: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بیجار هفت نامزد حایز اکثریت آرا به عنوان منتخبین اصلی شده و ۲ نامزد هم به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی افزود: سعید ذوالفقاری با ۲ هزار و ۳۲۲ رای،  امیرعباس طهماسبی با یک هزار و ۹۳۵ رای، پریا شریفیان با یک هزار و ۹۰۰ رای، حسن ملکی با یک هزار و ۸۷۴ رای، فرامرز فروتن با یک هزار و ۷۰۴ رای، شیوا ولی محمدی با یک هزار و ۶۵۰ رای و محمد رسول حیدری با یک هزار و ۶۲۶ رای، بیشترین آرا را کسب کردند و منتخبین اصلی شورای شهر بیجار شدند و مسعود امان اللهی با یک هزار و ۳۵۳ رای، منصور امینی با یک هزار و ۳۲۵ و رضا نجفیان با یک هزار و ۲۸۳ رای به ترتیب عضو علی البدل هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بیجار اسامی منتخبین شورای شهر پیرتاج را نیز اعلام و تاکید کرد: محمد مهربانی با ۳۰۴ رای، هادی قائم پناه با ۲۷۰ رای، سید عباس حسینی با ۲۶۴ رای، علی رضا قائم پناه با ۲۶۰ رای، قربان قائم پناه با ۲۵۱ رای بیشترین آرا را کسب کردند و منتخبین اصلی شورای این شهر شدند و قاسم قائم پناه با ۳۲۱ رای، اله یار قائم پناه با ۲۱۲ رأی و عبدالرضا قائم پناه با ۱۸۶ رای به ترتیب عضو علی البدل هستند.

ورمقانی به اسامی منتخبین شهر توپ آغاج هم اشاره کرد و گفت: علی راستگو با ۵۰۸ رای، عباس طاهری با ۳۹۸ رای، علی اکبر علی کرمیان با ۳۹۴ رای، ناصر عباسعلی نیا با ۳۸۳ رای، مصطفی صفرلو با ۳۷۶ رای بیشترین آرا را کسب کردند و منتخبین اصلی شورای این شهر شدند و بهمن نجفیان با ۳۷۵ رای، مریم عباس نژاد با ۳۶۹ رای و علیرضا شهبازی با ۳۶۲ رای عضو علی البدل هستند.

او در رابطه با منتخبین شهر بابارشانی گفت: حکمعلی پاشازاده با ۱۸۵ رای، بهنام بابارشانی با ۱۵۲ رای، زهرا پاشاپور با ۱۵۱ رای، علیرضا شاهمرادزاده با ۱۴۰ رای، بهمن جبرئیلی با ۱۳۶ رای بیشترین آرا را کسب کردند و منتخبین اصلی شورای این شهر شدند و موسی امیری با ۱۳۱ رای، اسمعیل زمان وند با ۱۲۰ رای و علی اصغر بدرقلی با ۱۰۸ رای به ترتیب عضو علی البدل هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بیجار اسامی منتخبین شورای شهر یاسوکند را نیز اعلام و اظهار داشت: مهدی قنبرپور با ۶۹۶ رای، سید جواد غفاری با ۶۴۷ رای، محمود محمدعلی با ۵۱۰ رای، ابراهیم محمودیان با ۵۰۹ رای، فرهاد کهریزان با ۴۹۱ رای بیشترین آرا را کسب کردند و منتخبین اصلی شورای این شهر شدند و مسعود احمدزاده با ۴۵۹ رای، فتح اله محرم با ۴۳۶ رای و مهدی شیخی با ۴۳۲ رای به ترتیب عضو علی البدل هستند.

ورمقانی تاکید کرد: تعداد ۸۰ هزار تعرفه تحویل شهرستان بیجار شد که تعداد تعرفه مصرف شد ۴۲ هزار و ۴۷ عدد ثبت شده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار با ۵ شهر، در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز