تسطیح و رگلاژ ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در دو بازه زمانی مختلف طی سه ماهه نخست سال جاری

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۶۶۷۷
تسطیح و رگلاژ  ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در دو بازه زمانی مختلف طی سه ماهه نخست سال جاری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : در سه ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر از راههای شنی استان دو مرتبه تسطیح و رگلاژ شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : یکی از وظایف این اداره کل بازسازی و تسطیح محورهای شنی روستایی بعد از اتمام عملیات برفروبی جهت تسریع در عبور و مرور و ایمن سازی این محورهاست که هر ساله توسط ماشین آلات و راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام میگیرد.

 وی افزود: بر این اساس و بر حسب اولویت محورها بر اساس تعداد خانوار و میزان تردد در سه ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر از محورهای شنی روستایی استان در دو مرتبه تسطیح و رگلاژ و بازسازی شده است.

 شکری ادامه داد: در این مدت ۴۵ کیلومتر از محورهای شنی روستایی شهرستان ارومیه ، ۳۱ کیلومتر در شهرستان بوکان ، ۲۱ کیلومتر در شهرستان پیرانشهر ، ۲۰ کیلومتر در شهرستان تکاب ، ۵۰ کیلومتر در شهرستان چالدران ، ۶۹ کیلومتر  در شهرستانهای خوی و چایپاره ، ۱۵ کیلومتر در شهرستان سلماس ، ۲۵ کیلومتر در شهرستان سردشت ، ۷۸ کیلومتر در شهرستان های ماکو و چالدران ، ۵۹ کیلومتر در شهرستان مهاباد ، ۴۸ کیلومتر در شهرستان میاندوآب و ۳۳ کیلومتر در شهرستان نقده توسط راهداران و ماشین آلات ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستانهای تابعه تسطیح و رگلاژ شده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به اینکه بر اساس طرح ملی ابرار روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بر حسب اولویت آسفالت خواهد شد، افزود: این طرح نقش بسزایی در دسترسی خانوارهای روستایی به راه مناسب آسفالته و به تبع آن رشد اقتصادی روستا ها خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز