سما یاسمی:

برای مسابقات آسیایی رکوردمان را بهتر می‌کنیم/ کرمانشاه تنها دو ملی‌پوش در اردو دارد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۶۸۰۴
برای مسابقات آسیایی رکوردمان را بهتر می‌کنیم/ کرمانشاه تنها دو ملی‌پوش در اردو دارد
عضو تیم ملی قایقرانی گفت: برای مسابقات آسیایی مهر ماه در ایران سخت تمرین می کنیم که به همت مربیان دلسوز و خوب مان شرایط مناسب است و سعی می کنیم تا رکوردمان را بهتر کنیم.

به گزارش برنا، سما یاسمی، عضو تیم ملی قایقرانی با اشاره به برگزاری اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در بخش کایاک و کانو، گفت: در حال حاضر در اردو هستیم برای مسابقات آسیایی مهر ماه در ایران و همچنین برای مسابقات بازیهای آسیایی که سال آینده برگزار می شود.

قهرمان کایاک آسیا ادامه داد: با وجود همه سختی ها در تست پایان اردوی تیم ملی آبهای آرام در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر با زمان ۴:۴۴.۶۰۵ دقیقه دوم شدم و قطعا تلاش میکنم و امیدوارم که در تمرینات بعدی بتوانم رکوردم را بهتر کنم.

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: از استان کرمانشاه هم در حال حاضر دو ملی پوش حضور دارند که یکی خانم شهلا بهروزی و بنده هستیم. شرایط در اردو بسیار خوب است و تمرینات مان به همت مربیان دلسوز و خوب مان بسیار مناسب است.

یاسمی عنوان کرد: شرایط برای من بسیار سخت است چرا که در تهران تمرین می کنم و تامین هزینه های بسیار بالای تمرین سخت و دشوار است با این حال دست از تلاش و تمرین بر نمی دارم تا بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم بزرگان و دوستداران این رشته ورزشی به همه ورزشکاران و قهرمانان این رشته کمک کنند تا بتوان اندکی از سختی های همه اعضای تیم ملی کم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز