استاندار البرز خبرداد:

امکان واکسیناسیون تمام کشور با واکسن "برکت"

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۶۸۱۰
امکان واکسیناسیون تمام کشور با واکسن برکت
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه امکان واکسیناسیون تمامی کشور با واکسن "برکت تا پایان پاییز وجود دارد،گفت: زیرساخت های بسیار خوبی برای توسعه تولید دارو در البرز فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از شهرک دارویی برکت و کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که روز سه شنبه با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با بیان اینکه ساوجبلاغ به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شده، افزود: شهرک دارویی برکت در این منطقه ویژه قرار دارد و البرز در شرف تبدیل شدن به هاب دارویی کشور است.

وی ادامه داد: زیرساخت های بسیار خوبی برای توسعه تولید دارو در البرز فراهم شده و این استان 70 درصد داروهای داخلی کشور را تامین می کند.

شهبازی گفت: در این بازدید دکتر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و از روند تولید واکسن در این مجموعه دیدن کردند.

وی افزود: شهرک دارویی برکت بویژه در 2 سال اخیر تلاش های ثمربخشی برای تولید دارو و بویژه واکسن و داروی کرونا داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: روند تولید واکسن بسیار مطلوب است و این مجموعه آمادگی دارد که تا پایان پاییز امسال تمامی مردم کشور را در مقابل کرونا واکسینه کند.

وی گفت: مجموعه شرکت های بزرگ که در زمینه تحقیقات و تولید واکسن فعالیت دارند در جغرافیای البرز قرار دارند و تاکنون روند امور بخوبی طی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز