به میزبانی شهرداری سنندج:

اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور در سنندج برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۷۰۷۸
مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 5 تیم شامل تیم های از شهرداریهای سنندج، کرج، اراک، خرم آباد و زنجان و به میزبانی شهرداری سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج عنوان کرد: شبکه ورزش سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در راستای ایجاد شور ونشاط در بین کارکنان شهرداریها برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته مینی فوتبال نموده است

کیوان تیشه گران اظهار داشت: مینی فوتبال از رشته های محبوب در سطح جهانی بوده که از لحاظ اندازه زمین، دروازه ها و تعداد بازیکنان با فوتبال متفاوت است و در زمین چمن طبیعی یا مصنوعی با ابعاد 50*30 و با تعداد بازیکنان بین 5 تا 8 نفر برگزار می شود .

وی از برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 5 تیم شامل تیم های از شهرداریهای  سنندج، کرج، اراک، خرم آباد و زنجان و به میزبانی  شهرداری  سنندج برگزار می شود.

تیشه گران اعلام کرد: این مسابقات در چند منطقه کشور برگزار می شود و دو تیم برتر هر منطقه  راهی دور بعدی خواهند شد .

وی افزود : هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب  بازیکنان شایسته جهت حضور در تیم شهرداریهای کشور جهت حضور در مسابقات جهانی کارکنان شهرداریهای جهان برگزار می شود .

 مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج  اعلام کرد : این دوره از مسابقات از سوم تا ششم تیرماه سال جاری در آکادمی فوتبال ذوالفقارنسب واقع در شهرک آبیدر سنندج برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز