شهردار کرج :

اولویت‌مان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است / افتتاح مترو کرج تا پایان عمر شورای پنجم

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۷۱۸۷
اولویت‌مان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است / افتتاح مترو کرج تا پایان عمر شورای پنجم
شهردار کرج با تاکید براینکه اولویت مان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است گفت: بر این اساس همواره تلاش شده است پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی‌ و برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی کمالی زاده به بازدیدهای مستمر از پروژه‌های در حال ساخت اشاره کرد و گفت: همه تلاش خود را معطوف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرده‌ایم.

وی رویکرد اصلی را اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت دانست و گفت: متروی کرج پس از وقفه‌ای طولانی با شروع به کار شورای پنجم از سر گرفته شد و خوشبختانه پیشرفت قابل‌توجهی دارد. خط دو که از ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی است تا پایان عمر این شورا راه‌اندازی می‌شود.

شهردار کرج به حمایت‌های شورای پنجم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مهمی در این دوره اجرا و به بهره‌برداری رسید. همچنین این شورا با تصویب لایحه‌هایی مهمی به پیشبرد و توسعه شهر کمک فراوانی کرده است.

وی تصریح کرد: توزیع ۵۸۰ هزار تن آسفالت برای مناسب‌سازی معابر، افتتاح بوستان‌های مختلف به‌ویژه در مناطق کم برخوردار، تزریق ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی شهر و افزودن ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر در آینده نزدیک، راه‌اندازی سه ایستگاه آتش‌نشانی، جذب ۸۷ نیروی انسانی متخصص و تکمیل تجهیزات سازمان آتش‌نشانی از جمله این اقدامات بوده است.

کمالی زاده به پیشرفت مطلوب بزرگراه شمالی و جذب بودجه دولتی برای این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: تکمیل پل حصارک، اجرای کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر، هوشمند سازی تقاطعات و شفاف‌سازی در امور سازمانی را از دیگر دستاوردهای مدیریت شهری در سه سال گذشته است.

وی همچنین به بهسازی معابر، خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی نیز با ساخت سراهای محله سعی کرده‌ایم میزان مشارکت مردم در اداره امور شهر را افزایش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز