مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

بالارفتن بهره وری وکارایی برنامه های حوزه جوانان در استان / از تمام برنامه های سمن ها استقبال و حمایت می کنیم

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۷۲۶۳
بالارفتن بهره وری وکارایی برنامه  های حوزه جوانان در استان / از تمام برنامه های سمن ها استقبال و حمایت می کنیم
حشمت الله امان الهی گفت : از همه برنامه هایی که سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در چارچوب قواعد ومقررات ارائه دهند استقبال وحمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  امان الهی در اردوی فرهنگی سمن های حوزه ورزش و جوانان  استان ودیدار سه شنبه های با جوانان که در منطقه تفریحی کهمان الشتر به مناسبت دهه ویژه کرامت برگزارشده بود ، اظهار کرد:با روش و نگرش جدیدی حوزه جوانان را متحول کرده ایم تا  بهره وری و کارایی برنامه ها در این حوزه  بالاتربرود.

 او با بیان اینکه ادامه کار به خود جوانان و مسئولین  سمن ها بستگی دارد ، افزود: ما پای کار هستیم  و معاونت جوانان نیز باتمام وجود در راستای اجرای برنامه ها فعالیت می کند اما بستگی به این دارد که سازمان های مردم نهاد خودشان تا چه اندازه   پای کاربوده  ودر برنامه های حوزه جوانان که متعلق به خودشان است شرکت می کنند.

 امان الهی تصریح کرد: هرچه سمن ها بیشتر فعال بوده و برنامه داشته باشند  ما هم بیشتر حمایت می کنیم  چون نتیجه آن نیز به خود سمن ها  برمی گردد .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه از همه برنامه هایی که سمن ها ارائه دهند استقبال می کنیم ، یادآورشد: تمام تلاش ما این است که هیچ برنامه ای از سمن ها را رد نکنیم‌‌.

 امان‌الهی با بیان اینکه دیدگاه ما رعایت عدالت و مساوات بین همه سمن های حوزه جوانان است ، خاطر نشان کرد: هر سازمان مردم نهادی که  برنامه ایی دارد می تواند در چارچوب مقررات وقواعد ارائه دهد و فعالیت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز