حضور ۶ کشتی گیر لرستانی در اردوی تیم ملی آزاد و فرنگی ناشنوایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۷۳۸۴
حضور  ۶ کشتی گیر لرستانی در  اردوی تیم ملی  آزاد و فرنگی ناشنوایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان
۵ کشتی گیر فرنگی کار و یک کشتی گیر آزادکار لرستانی به اردوی تیم ملی ناشنوایان جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۲۱دعوت شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  طی دعوت فدراسیون  ورزش های ناشنوایان جمهوری‌اسلامی ۵ کشتی گیر  فرنگی کار و یک کشتی گیر آزاد کار لرستانی به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات  قهرمانی جهان  کشتی  ناشنوایان ۲۰۲۱ دعوت شده اند.

برپایه این خبر؛ شیرزاد مهکی ،سید صادق ابوالوفایی،شهرام مصطفایی ، محمود بیگی زاده و محسن نعمت زاده ۵ کشتی گیر فرنگی کاری هستند که جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنویان ۲۰۲۱ به پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی که  در ارومیه برگزار می شود دعوت شده اند.

همچنین حسین دریکوند دیگر کشتی گیر لرستانی است که جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد ناشنوایان جهان به مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی آزاد که در تهران برگزار می شود،دعوت شده است .

گفتنی است ؛ اردوی نهایی تیم ملی کشتی آزادناشنوایان  از ۱ تیرماه شروع شده که تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت و همچنین پنجمین مرحله اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی ناشنوایان نیز ۲۵ تیرماه شروع شده که   ۴ تیر ماه به پایان می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز