قهرمانی تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات جوانان کشور

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۰:۴۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۷۵۴۸
قهرمانی تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات جوانان کشور
تیم دوومیدانی لرستان مقتدرانه قهرمان مسابقات دو و میدانی جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور که در شهرکرد برگزار شد، تیم دوومیدانی لرستان با اقتدار با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شد.

 سیاوش سپهوند رئیس هیات دوومیدانی لرستان گفت: تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور در روز نخست با ۳ مدال نقره توسط امیررضا معین پور در ۱۰۰ متر ،آرش سیاری در ۴۰۰ متر و امیر حسین پاپی در ۸۰۰ متر را کسب کرد.

اوافزود: در روز دوم و پایانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور ورزشکاران لرستان خوش درخشیدند و توانستیم با ۳ مدال طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را مقتدرانه کسب کنیم.

 سپهوند تصریح کرد: در روز دوم مسابقات، امیرحسین پاپی در ۱۵۰۰ متر با ۴:۰۷.۹۷ قهرمان، امیررضا معین پور در ۲۰۰ متر با ۲۱:۳۹ عنوان قهرمانی، تیم ۴در ۴۰۰ لرستان با زمان ۳:۲۵.۷ دقیقه عنوان قهرمانی و آرش صیادی در ۲۰۰ متر با ۲۲:۰۴ ثانیه مدال برنز را از آن خود کردند.

اوبیان کرد: لرستان بعد از یک برنامه ریزی مدون ۴ ساله و با رصد دقیق کلیه رشته های دو و میدانی در استان، برگزاری به موقع مسابقات انتخابی استان، حمایت از ورزشکاران در طول سالهای گذشته از جمله زیر نظر گرفتن مربیان خوب، تهیه البسه تخصصی، تغذیه و غیره که باعث شد تیم لرستان با حضور کلیه تیم های کشور در مسابقات قهرمانی نوجوانان، بر بام ایران بایستد.

سپهوند خاطرنشان کرد: این افتخار را مرهون حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، کلیه مربیان، روسای هیات های دو و میدانی استان، دلسوزان جامعه دو و میدانی، پیشکسوتان و ... می دانم و امیدواریم که بتوانیم تیم قهرمان جوانان کشور را تا رده های بزرگسال به خوبی حمایت کنیم.

 

نظر شما