باید از تمام سلایق و عقیده ها در اداره کشور استفاده کرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۸۰۰۱
باید از تمام سلایق و عقیده ها در اداره کشور استفاده کرد
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مناطق جغرافیایی استان خراسان رضوی از اقبال مردم به جریان سوم سیاسی کشور خبر داد و گفت: شهید سلیمانی در گفتار، رفتار و عمل ثابت کرد که باید از تمام افراد جامعه با هر شکل ظاهری و عقیده ای در جهت خدمت به مردم و جامعه استفاده کرد و قائل به دسته بندی های نادرست و ناروا در ارزیابی در گزینش ها نبود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهندس عباس پناه با بیان این که مردم از تنازعات جناحهای چپ و راست در دوره های مختلف بسیار خسته شده اند، اظهارکرد: بنابراین تشنه منش و روشی هستند که بتواند به این تقابلات و تنازعات پایان دهد.

بسیاری از این کشمکش هایی که چپ و راست با یکدیگر داشته اند سبب از بین رفتن منافع و منابع ملی و مردم شده است که می توان با نگاه به عملکرد مدیران متعصب به سهولت به این درد و نقیصه بزرگ ناشایست  و ضد مردمی پی برد.

وی افزود : اینجانب برای پایان دادن به تنازعات و تقابلات جناحها، گزینش مدیران بر مبنای شایسته سالاری، کوتاه کردن دست آقا زاده ها از مدیریت مراکز اقتصادی و شرکتهای دولتی، در اوایل سال ۹۹ طرحی پیشنهاد دادم که با پیاده سازی روش و منش سردار دلها " شهید سلیمانی " بتوانیم کشور را نجات دهیم.

این استاد دانشگاه افزود: بر همین اساس سایتی با ظرفیت بالا به نام " پیروان منش سلیمانی " طراحی و در دسترس عموم افراد جامعه قرار دادم تا بتوانیم نخبگان و شایستگان خدمت را در سراسر کشور شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد قلبی دارم این روش ومنش می تواند ناجی کشور و پایان دادن به کش و قوس های احزاب و جناح های موسوم به چپ و راست باشد. اگر از تمام ظرفیت ها و توان کلیه افراد جامعه در هر رشته و رسته ای بدون توجه و در نظر گرفتن افکار و عقاید و گرایشات جناحی استفاده کنیم و دست رد بر سینه ی هیچ متخصص مومن و منصفی نزنیم میتوانیم ادعا کنیم به سمت اجرای عدالت اجتماعی حرکت می کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز