معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

وضعیت نارنجی در ۵ شهرستان لرستان / اطلاع رسانی برای دریافت مجوز برگزاری مسابقات ورزشی یک هفته قبل از اجرا

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۸۴۰۳
وضعیت نارنجی در ۵ شهرستان لرستان / اطلاع رسانی برای دریافت مجوز برگزاری مسابقات ورزشی یک هفته قبل از اجرا
محمود ثمینی از رعایت ۹۷ درصدی پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای لرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛ ثمینی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود ،اظهارکرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت استانها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در لرستان با توجه به انجام واکسیناسیون رده های سنی بالای ۷۰ سال، این موضوع در کنترل مرگ بر اثر کرونا به خوبی تاثیر گذار بوده است .

اوافزود: وضعیت بیماری در استان تحت کنترل بوده اما باید در نظر داشت شرایط کاملاً شکننده است و شرایط در برخی از شهرستانها مانند سلسله که از زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده، گواه این مطلب است .

ثمینی تصریح کرد: طبق آخرین رنگ بندی، شهرستان های خرم آباد، دورود،‌ الیگودرز، سلسله و بروجرد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستانها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند که نشان دهنده لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی است .

او با اشاره به تزریق واکسن ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، یادآورشد: در شرایطی که تعداد محدودی از کشورهای دنیا در زمینه تولید واکسن فعالیت دارند، کشور ما با اتکا به توان دانشمندان بومی موفق به تولید واکسن با امنیت بالا شده که جای امیدواری دارد .

 ثمینی بیان کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، در انتخابات ۲۸ خرداد ماه علی رغم ازدحام در شعب اخذ رای سطح استان، رعایت پروتکل های بهداشتی بالای ۹۷ درصد گزارش شده که حاصل زحمات مردم و دست اندرکاران انتخابات است .

او گفت: کنکور سراسری در هفته آینده برگزار می گردد که ضرورت دارد مسئولین امر تمامی زیرساخت ها را در کنار ضد عفونی و گند زدایی محل برگزاری آزمون، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و نکات بهداشتی تمهید کنند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: بررسی شرایط ادامه فعالیت هتل داران و کارگزاران گردشگری استان از موضوعات مهم مطرح شده در جلسه امروز بود که مقرر شد بارعایت دستورالعملهای ستاد مقابله با کرونا و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت‌های خود را در چارچوب مشخص ادامه دهند .

 ثمینی ادامه داد: در بحث برگزاری مسابقات ورزشی نیز مقرر گردید تمامی مسابقات یک هفته قبل از اجرا اطلاع رسانی شده و مجوز های لازم دریافت و با نظارت کامل برگزار شوند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز