استاندار البرز:

مردم همچنان شیوه‌نامه های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند / روند واکسیناسیون در البرز سرعت می‌گیرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۸۸۲۵
مردم همچنان شیوه‌نامه های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند / روند واکسیناسیون در البرز سرعت می‌گیرد
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون با توجه به آمارها، روند شیوع بیماری کاهشی است ولی باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم تا زمانی که همه واکسینه نشده باشند احتمال آغاز موج جدیدی از کرونا وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز یکشنبه در جلسه ستاد کرونا استان ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان، اظهار کرد: در این راستا مردم خوب و همیشه همراه البرز و اصناف دلسوز و مسئولیت پذیر استان نقش تعیین کننده و بسیار موثری داشتند.

وی ادامه داد: ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا بود چراکه هیچکس در دنیا نمی دانست ماهیت این بیماری و روش های درست مقابله با آن چیست بنابراین همه دچار وحشت شده بودند.

شهبازی گفت: تلاش های مجاهدانه ای در سطح کشور انجام شد و در البرز نیز با اتحاد و انسجامی که بین تمامی مسئولان استان و زیرمجموعه آنها شکل گرفت، اقدامات بزرگی در راستای مقابله با این بیماری شکل گرفت.

وی افزود: البرز در تامین مواد ضد عفونی کننده و ماسک، علاوه بر تامین نیاز استان یار و یاور سایر استان های کشور نیز بود و بزرگترین کارخانه ماسک خاورمیانه در این استان راه اندازی شد.

استاندار البرز اضافه کرد: ورود و خروج جمعیت به البرز حجم بالایی دارد و کنترل و مدیریت این امر بویژه در زمان اعمال محدودیت ها کار بسیار سختی بود که با موفقیت انجام شد.

وی گفت: واکسن های مطرح ایرانی در حوزه جغرافیای پر افتخار البرز در حال تحقیق و تولید هستند و برای بنده و سایر البرزی ها جای افتخار دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن تولید شده در این استان را استفاده کردند.

شهبازی با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا برای ارائه بهتر خدمات درمانی و بهداشتی، امکانات این حوزه رشد چشمگیری داشت، افزود: تخت های قرنطینه در استان با همراهی سپاه استان در شهرستان ها برای پشتیبانی فراهم شد ولی خدا را شاکریم که هیچ گاه استفاده نشد.

وی عنوان کرد: اکنون با توجه به آمارها، روند شیوع بیماری کاهشی است ولی باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم تا زمانی که همه واکسینه نشده باشند احتمال آغاز موج جدیدی از کرونا وجود دارد.

استاندار البرز تقدیر ویژه ای از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بخصوص کادر ایثارگر بهداشت و درمان کرد و گفت:به جد درصدد هستیم که روند واکسیناسیون در البرز سرعت بیشتری بگیرد.

 

نظر شما