فرماندار بانه:

بازشماری آرای بانه تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نکرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۸۸۵۰
بازشماری آرای بانه تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نکرد
فرماندار بانه با اشاره به شمارش دوباره آرای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهر گفت: بار دیگر آرا انتخابات این دوره با حضور اعضای هیات های اجرایی و نظارت شمارش شد که تغییر در نتیجه نهایی حاصل نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل رستم پور  اظهار داشت: در پی رسیدگی به شکایات تعدادی از کاندیداهای شورای اسلامی شهرهای آرمرده، کانی سور، بوئین آرای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر بازشماری شد که تغییر در نتایج آرا حاصل نشد.

وی اضافه کرد: بازشماری آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای بانه، کانی سور، بوئین و آرماده با حضور اعضای هیات بازرسی، هیات نظارت وهیات اجرای انجام

شد.

رستم پور گفت: صحت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی بانه و شهرهای تابعه توسط هیات های اجرای، هیات نظارت و هیات بازرسی بدون تغییر در نتایج کلی آرا و جایگاه منتخبین تایید شد.

پس از شمارش آرا با حضور هیات های نظارت زریان حسین زاده با سه هزار و ۳۶۹ رای، عادل حسینی با ۲ هزار و ۹۵۷ رای، محمد محمدپور با ۲ هزار و ۵۹۹ رای، دلنیا شریفی با ۲ هزار و ۵۶۳ رای، محمد احمدی حاجی رحمان با ۲ هزار و ۴۹۴ رای، ابراهیم لطفی با ۲ هزار و ۴۲۴ رای و مصطفی شهیدی با ۲ هزار ۱۴۰ رای به عنوان منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی بانه انتخاب شدند.

کریم امینی با ۲ هزار و ۶۸ رای و کژال رحیمی با یک هزار و ۸۹۴ رای به عنوان عضو علل بدل شورای اسلامی بانه انتخاب شدند.

در شهر آرمرده احمد رحمنی با ۳۷۳ رای، محمد امینی با ۳۳۹ رای، محمد رحمنی با ۳۲۴ رای، مهدی کتابی با ۲۸۶ رای، محمد درویشی با ۲۲۸ رای، ناجی صبرآور با ۲۰۱ رای و رامین فرجی با ۱۷۰ رای را به ترتیب کسب کردند.

ناصر عزیزی با ۳۱۸، محمد فرجپور ۲۷۵ رای،کمال رمضانی با ۲۷۱ رای، سالار غفوری با ۲۶۶ رای، ابراهیم معروفی با ۲۶۱ رای، ایوب قادری با ۱۱۲ رای و عطا شریفی با ۹۸ رای به عنوان منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوئین انتخاب شدند.

در شهر کانی سور نیز هادی رحیمی با ۳۸۱ رای، خلیل رحمن پور با ۳۸۰ رای، هیمن امین زاده با ۳۶۵ رای، عثمان شریفی با ۳۳۶ رای، رئوف سعیدی با ۳۰۸ رای و هادی خدری با ۲۱۴ رای عنوان منتخبین شورای اسلامی شهر کانی سور بانه انتخاب شدند.

در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای بانه ۸۲ نفر کاندید شدند که هفت نفر از دور رقابت ها انصراف دادند که ۷۵ نفر وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شدند و در روستاهای بانه ۶۱۵ نفر کاندید شدند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف دادند و ۶۰۵ نفر وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شورای اسلامی روستاهای بانه شدند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان بانه در ۱۱۰ شعبه اخذ رای با ۴۷ شعبه در شهری و ۶۳ شعبه روستایی شامل ۵۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار برگزار شد.

بانه شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز