افزایش دمای احساسی هوا در استان

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۹۳۲۳
افزایش دمای احساسی هوا در استان
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای احساسی هوا در استان به دلیل افزایش رطوبت در روزهای پایانی هفته جاری بین ۲ تا سه درجه از دمای واقعی گرم‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیدا فاروقی افزود: دمای احساسی هوا بسته به میزان رطوبت و سرعت و جهش وزش باد در فصل های مختلف ممکن است کمتر و یا بیشتر از دمای واقعی خود را نشان دهد.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا پایان هفته جاری  بین یک تا ۲ درجه در نوسان است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای پایانی هفته جاری سرعت وزش باد در خراسان رضوی افزایش می یابد و طی این مدت احتمال رگبارهای پراکنده باران همراه‌ با رعد و برق در شمال غرب و دامنه های بینالود وجود دارد.

فاروقی افزود: امروز و فردا شرایط جوی در خراسان رضوی پایدار است و در مناطق کوهستانی و دامنه های هزار مسجد و بینالود استان گذر ابر را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز