کسب مدال برنز بانوی لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۹۳۳۷
کسب مدال برنز بانوی لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور
تیم دوومیدانی بانوان لرستان در مسابقات قهرمانی کشور با کسب مدال برنز عطیه حیدری نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ تیم دو و میدانی بانوان لرستان در رده جوانان  در مسابقات قهرمانی کشور با کسب یک مدال برنز، یک رده پنجمی و دو رده ششمی نتیجه قابل قبولی را کسب کرده است.

مرضیه قلیان بیان کرد: تیم دوومیدانی لرستان در  مسابقات کشوری با پنج ورزشکار شرکت کرد که عطیه حیدری نژاد در پرتاب نیزه با ۲۹.۳۱ متر به مدال برنز رسید  و در همین ماده پردیس رحیمی با ۲۳.۳۶ متر در رده پنجم ، حدیث بیرانوند در پرتاب وزنه با ۱۰.۱۳  متر در رده ششم و حدیث علیدادی در ۴۰۰ متر با زمان ۱:۰۴.۶۹ دقیقه هم در رده ششم قرار گرفت.

سرمربی تیم دو و میدانی بانوان لرستان بیان کرد: هیات دو و میدانی استان با توجه به برنامه ریزی چهارساله مدونی که در دستور کار قرار داشته،در راستای پیشبرد و سطح ارتقای بانوان در سال ۹۷ تاکنون به خوبی عمل کرده و توانسته در زمینه های استعدادیابی ،پرورش و اعزام به مسابقات به خوبی اقدام نماید.

قلیان ادامه داد: حضور ورزشکاران بانوان لرستانی در مسابقات کشوری بارقه امیدی ایجاد خواهد کرد که انشالله تیم نوجوانان استان هفته آینده در شهرکرد حضور پیدا  خواهد کرد و امیدواریم که مدال‌های بیشتری را کسب کنند.

 او یادآور شد: هیات دو و میدانی استان لرستان که در راس آن سیاوش سپهوند قرار دارد سعی شده تمام امکانات و تجهیزات را به صورت توزیع عادلانه  در بین کل استان تقسیم کند که در اینجا ضمن تشکر از ایشان از جناب دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس که همیشه حامی و مشوق ورزش دو و میدانی بانوان بوده‌اند و از سرکار خانم شرفی نایب رئیس هیئت دوومیدانی بانوان استان تقدیر و تشکر می کنم، امیدوارم که جامعه دو و میدانی با توجه به پتانسیلی که در استان وجود دارد به جایگاه اصلی خود برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز