استاندار لرستان:

توزیع اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی ۱۴۰۰ در بین دستگاه های اجرایی لرستان / توزیع بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۹۸۵۱
توزیع اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی ۱۴۰۰ در بین دستگاه های اجرایی لرستان / توزیع  بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی
سید موسی خادمی گفت: اعتبارات عمرانی و هزینه ای سال ۱۴۰۰ در بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛خادمی در  جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان،اظهارکرد: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بررسی ۴ دستور کار مهم در زمینه عملکرد کارگروه زیربنایی، عملکرد کارگروه اجتماعی، اعتبارات هزینه‌ای و تملک سرمایه ای و سایر موارد پیگیری شد .

اوافزود: در جلسه امروز بررسی توزیع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای بین دستگاه های اجرایی استان به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده، بررسی شد .

خادمی تصریح کرد: در بحث اعتبارات هزینه‌ای رقمی بالغ بر ۶۴۴ میلیارد تومان و در زمینه اعتبارات عمرانی بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در فصول مختلف بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شده است .

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: در راستای پوشش کامل استان، مدل توزیع شهرستانی و بین بخشی در زمینه اختصاص اعتبارات در دستور کار قرار گرفته است .

او بیان کرد: طی روزهای آتی کمیته‌های برنامه ریزی شهرستانها تشکیل، موافقت نامه ها مبادله و تا اواخر تیرماه جاری اقدامات اجرایی پروژه های سال ۱۴۰۰ در استان آغاز خواهد شد .

خادمی با بیان اینکه لازم است سند آمایش تهیه شده سال ۹۲ مجدداً بازنگری و جزئیات اجرایی آن عملیاتی شود، ادامه داد:  ظرفیت های استان نباید در حد شناسایی باقی بمانند و دستگاه‌های اجرایی با ارائه راهکارها و برنامه ریزی نسبت به فعال نمودن این ظرفیت ها اقدام کنند .

او گفت: دستگاه های اجرایی استان با بهره گیری از برنامه آمایش استان و مشخص کردن کاربری ظرفیتها نسبت به ارائه برنامه کاری در شهرستانها و مناطق مختلف استان اقدامات لازم را عملیاتی کنند .

خادمی با اشاره به اینکه مطرح کردن ظرفیت ها صرفاً مشکلی از استان حل نمی کند، بلکه باید با کار میدانی شرایط برای عملیاتی کردن این ظرفیت ها و پیشبرد سند آمایش فراهم آید، یادآوری کرد: در رابطه با اجرای پروژه ها باید در نظر داشت که این پروژه چه تاثیری بر آینده منطقه می گذارد و به موازات اجرای این طرح چه طرح های دیگری لازم است عملیاتی گردد .

 

 

نظر شما