مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبرداد:

امدادر سانی به ۶۰۹ نفر آسیب دیده در لرستان طی ۳ ماه اخیر

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۰۲۲۷
امدادر سانی به ۶۰۹ نفر آسیب دیده در لرستان طی ۳ ماه اخیر
صارم رضایی گفت: با همت معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در سه ماه اول سال 1400 امدادرسانی به 609 آسیب دیده ناشی از 147 حادثه به وسیله 177تیم عملیاتی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سه ماهه اول 1400معاونت امداد و نجات استان،اظهارکرد: معاونت امداد و نجات در سه ماه  اول سال 1400 در 147 حادثه  کار امداد رسانی به 609 نفر آسیب دیده از حوادثی از قبیل حوادث  آتش سوزی جنگل و مرتع، جاده ای، خدمات حضوری، دریایی- ساحلی ،رعد و برق، سیل و آبگرفتگی ،شهری، صنعتی و کارگاهی و کوهستان را انجام داده است.

او با بیان اینکه 177 تیم عملیاتی در این حوادث بکار گیری شده است ، افزود: این تیم ها متشکل از 509 نفر نیروهای معاونت امداد و نجات در سراسر استان کار امداد رسانی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  لرستان تصریح کرد: شعب خرم آباد ، ازنا ، الیگودرز،بروجرد و پلدختر به ترتیب با 35 ، 30 ، 29 ،17 و 10 حادثه ، شعب داری بیشترین حوادث در استان بودند.

رضایی به پایگاه های با بیشترین تعداد حادثه اشاره کردو یادآورشد: پایگاه های اباذر،خمه، شوراب ،رازان و دوره چگنی پایگاه هایی بودند که  بیشترین تعداد حادثه را امداد رسانی نمودند.

او عنوان کرد:در این حوادث 188 ناوگان ترابری شامل بالگرد، آمبولانس، خودرو کمک دار سبک و خودرو نجات تیپ 1 و 2 به کارگیری شد.

این مسئول بیان کرد: در 147 حادثه رخ داد 4 پرواز در شهرستان های خرم آباد ، ازنا و سلسله با 13 سورتی پرواز نیز کار امداد رسانی را انجام دادند.

رضایی به  امداد رسانی در حوادث آبی اشاره کردو گفت:در سه ماهه اول سال 1400 ، 6 عملیات در حوادث آبی صورت گرفت که بیشترین حوادث مربوط به رودخانه کشکان ، آبشار بیشه ، سد رودبار و تنگه هلت می باشد و حدود 14 درصد کاهش حوادث غرقی و 14 درصد افزایش تعداد فوتی ها در سه ماهه اول سال 1400 نسبت به سه ماهه اول 1399 بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز