اختصاص ۲۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های استان آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۰۳۶۹
اختصاص ۲۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های استان آذربایجان‌غربی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تخصیص ۲۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های استان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه با اشاره به بررسی مشکلات شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت، نقده و اشنویه، اظهار داشت: با تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی ملی به دنبال برطرف کردن مشکلات این مناطق هستیم.

وی با اشاره به حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در استان و پیگیری مشکلات منطقه، تصریح کرد: پس از بررسی تمامی پروژه‌ها مجموعاً به میزان ۲۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این پروژه‌ها تخصیص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از این میزان ۴۲ میلیارد تومان در بخش آب، ۷۶ میلیارد تومان در بخش راه و جاده‌های مواصلاتی و ۱۲۹ میلیارد تومان در بخش مسکن به‌ویژه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر هزینه خواهد شد.

رحمانی بیان کرد: مقابله با تنش آبی در شهرستان‌ها، اتمام فاضلاب مساکن مهر شهر محمدیار شهرستان نقده، آب‌رسانی آب شرب به ۴۱ روستای شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت، نقده و اشنویه، توجه به آب‌رسانی و فاضلاب پسوه و شین‌آباد، تکمیل جاده‌های پیرانشهر به تمرچین - سردشت به بوکان - اشنویه به ارومیه و نقده به پیرانشهر، ساماندهی جاده مرزی کیله سردشت از اهم تصمیم گیری‌های مرتبط است.

وی با اشاره به تصمیم گیری‌ها در بخش مسکن، عنوان کرد: تخصیص بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های هادی روستاهای شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت، نقده و اشنویه، تخصیص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل تأسیسات زیربنایی و روبنایی مساکن مهر استان، تکمیل کانال روستایی پسوه، تخصیص آب به زمین‌های کشاورزی از محل سد کانی سیب، اختصاص اعتبار نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای اتمام بیمارستان شهرستان نقده و ۳ میلیارد تومان برای مصلی این شهرستان از دیگر مصوبات این سفر بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به تصویب الحاق ۷۰ هکتار از زمین‌های شهرستان پیرانشهر به بحث طرح اقدام ملی در سفر نائب رئیس مجلس، ابراز داشت: پیگیری تخصیص اعتبار لازم برای اتمام شبکه فاضلاب شهرستان اشنویه، نصب دستگاه ایکس ری در پایانه مرزی تمرچین و فعالیت هواپیمایی آتا به‌صورت شبانه‌روزی در شهرستان ارومیه از دیگر تصمیمات اتخاذ شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز