مسئول امور شهرستان های هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز:

آفرود قهرمانی کشور در البرز دو هفته به تعویق افتاد/مردم به تماشای این مسابقه مهیج بیایند

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۰۵۸۹
آفرود قهرمانی کشور در البرز دو هفته به تعویق افتاد/مردم به تماشای این مسابقه مهیج بیایند
مسئول امور شهرستان های هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز با اشاره به تعویق دو هفته ای مسابقات آفرود قهرمانی کشور گفت: این مسابقات روزهای 24 و25 تیرماه در پیست شهدای روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا آزادفلاح اظهار کرد: پیش از این قرار بود این مسابقه پایان هفته جاری برگزار شود که با توجه به انجام برخی تمهیدات با تاخیری دوهفته ای روبرو شد.

وی با بیان اینکه استقبال قابل توجهی از سراسر کشور را برای حضور در این مسابقات شاهد هستیم گفت: تاکنون بیش از 150 آفرودکار ثبت نامی داشته ایم ضمن آنکه از خود استان نیز تیم بسیار آماده ای خود را مهیای این رویداد کشوری می کند.

آزادفلاح باتاکید بر اینکه شاهد مسابقات سطح بالایی خواهیم بود گفت:این مسابقه به نوعی بزرگترین رقابتی است که در این سطح قرار است در استان البرز برگزار شود و از تمام مردم دعوت می کنم تماشاگر این رویداد جذاب باشند.

مسئول امور شهرستان های هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم البرز در این مسابقات گفت: بهترین های این رشته با خودروهای آماده برای این مسابقه تدارک دیده شده و قطعا البرز به مانند تمام مسابقات گذشته خوش می درخشد.

آزادفلاح در پایان گفت: با همراهی فرماندار ساوجبلاغ تمام دستگاه ها و ارگان های مرتبط برای میزبانی هرچه بهتر این رویداد ملی بسیج شده اند و امیدوارم شاهد یک رقابت جذاب و پرهیجان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز