بزودی، ۶ جایگاه سوخت CNG در ارومیه به بهره برداری می‌رسد

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۰۷۴۸
بزودی، ۶ جایگاه سوخت CNG در ارومیه به بهره برداری می‌رسد
معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل و ترافیک شهردار ارومیه گفت: از ۷ جایگاه سوخت CNG شهرداری، یک جایگاه فعال و ۳ جایگاه تا آخر هفته جاری و ۳ جایگاه بعدی نیز تا دو هفته آینده با رفع مشکلات ایمنی و نقص فنی به مدار بهره برداری وارد می شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مرشدی با بیان این که شهرداری ارومیه  از  ۷ جایگاه CNG  برخوردار است،  بیان کرد:  این جایگاه ها در مسیرهای ایثار،  باغ رضوان،  استاد شهریار، ارشاد، ساوالان، شهید حضرت پور و رودکی واقع شده است.

وی با اعلام این که ۳ جایگاه سوخت CNG از خرداد سال گذشته بدلیل ایرادات فنی، عدم اخذ تاییدیه از سوی سازمان استاندارد از چرخه بهره برداری خارج شده است،  بیان کرد:  ۴ جایگاه دیگر نیز بدلیل موارد مشابه نقص فنی و همچنین عدم تمدید قراردادهای تامین نگه داشت با شرکت های ذیصلاح که از ضرورت های  ایمنی و مورد تاکید سازمان استاندارد بوده  از ماه های پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری   از مدار بهره برداری خارج شده است.  

به گفته مرشدی پس از وقوع تغییرات مسئولیتی  که در شهرداری  ارومیه بوجود آمد، سریعاً در فاز اول جایگاه رودکی به چرخه بهره برداری بازگردانده شد و در فاز دوم طی مکاتباتی با سازمان استاندارد استان ضمن شناسایی پیمانکار نسبت به انعقاد قرارداد تامین نگه داشت با شرکت های ذیصلاح اقدام شده  که با توجه به  در دست اجرا بودن و رفع ایرادات فنی، جایگاه های ساوالان، ارشاد و قائم  تا آخر هفته جاری به  مرحله بهره برداری می رسد.

 وی با بیان این که یک جایگاه سوختCNG    فعال و ۳ جایگاه  سوخت تا آخر هفته جاری به مدار بهره برداری وارد می شود، عنوان کرد:  ۳ جایگاه بعدی سطح شهر با رفع مشکلات ایمنی و نقص فنی تا دو هفته آینده  به شهروندان خدمات ارایه خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز