رییس هیات دوچرخه سواری استان البرز:

برای نخستین بار در بخش بانوان نایب قهرمان کشور شدیم/ ۳۰ برنامه در دوران سخت کرونا برگزار کرده‌ایم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۱۱۹۳
برای نخستین بار در بخش بانوان نایب قهرمان کشور شدیم/ ۳۰ برنامه در دوران سخت کرونا برگزار کرده‌ایم
رییس هیات دوچرخه سواری استان البرز با اشاره به موفقیت اخیر بانوان البرزی در مسابقات اخیر کشوری گفت: البرز برای نخستین بار توانست عنوان نایب قهرمانی کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سیدجواد موسوی اظهار کرد: مسابقات کشوری جوانان وبزرگسالان بانوان در بخش جاده پایان هفته گذشته به میزبانی تهران برگزار شد و تیم اعزامی البرز توانست عملکرد خوبی را به ثبت برساند.

وی افزود: بهترین وآماده ترین نفرات البرز در این مسابقات حضور پیدا کردند و نکته جالب توجه حضور تیم منتخب نوجوانان استان در بخش جوانان بود.

موسوی با بیان اینکه کسب عنوان نایب قهرمانی کشور در بخش تیمی برای نخستین بار اتفاق می افتاد گفت: ستاره تیم البرز در این مسابقات ماندانا دهقان بود که توانست در دو ماده این مسابقات یک عنوان اولی ویک عنوان دومی را کسب کند ضمن آنکه دیگر دوچرخه سواران ما نیز عملکرد خوبی را ثبت کردند و سهمی ویژه در کسب نایب قهرمانی کشور داشتند.

متولی دوچرخه سواری البرز با ابراز امیدواری نسبت به آینده گفت: قطع به یقین در سال آینده شاهد درخشش دختران نوجوان البرز در رویدادهای کشوری خواهیم بود و به نظرم می توان اینگونه عنوان کرد که نسلی طلایی در بخش بانوان در البرز شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه تیم جدید مدیریتی هیات دوچرخه سواری استان البرز توانسته در 9 ماه اخیر ودر شرایط سخت کرونایی 30 برنامه را به اجرا در آورد گفت: قطع به یقین در اجرای این برنامه ها نقش خانواده دوچرخه سواری البرز وهمراهی و حمایت اداره کل ورزش وجوانان ومدیریت شهری کرج بسیار اثرگذار وتعیین کننده بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز