نماینده ولی فقیه در لرستان :

ورزش دنباله راه شهیدانی مانند سردار قاسم سلیمانی است / ورزش کشتی درلرستان باید به جایگاه واقعی خود برسد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۱۴۲۱
ورزش دنباله راه شهیدانی مانند سردار قاسم سلیمانی است / ورزش کشتی درلرستان باید به  جایگاه واقعی خود برسد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: پس از انقلاب، ورزش ایران در سطح جهان و المپیک جایگاه بهتری پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛حجت‌الاسلام والمسلمین  شاهرخی روز شنبه درآیین بدرقه وتجلیل از دو ورزشکارلرستانی  حاضر در المپیک توکیو غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و مرتضی قیاسی کشتی گیر ئوزن 57 کیلوگرم تیم ملی آزاد ،اظهار کرد: ورزش برای هر کشوری سرمایه است افتخار آفرینی یک ورزشکار در عرصه های مختلف دل مردم را شاد می‌ کند و در شرایطی که دشمنان قصد دارند هویت و افتخار ملی را کمرنگ جلوه بدهند، ورزش دنباله راه شهیدانی مانند سردار قاسم سلیمانی است.

او  با بیان اینکه انرژی مثبت جوانان ورزشکار اراده‌های ما را مصمم می‌کند ادامه داد: پس از انقلاب، ورزش ایران در سطح جهان و المپیک جایگاه بهتری پیدا کرد و اکنون هم ظرفیت بسیاری وجود دارد و می‌توانیم بهتر باشیم.

حجت الاسلام شاهرخی  با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت های بی‌شماری در قشر جوانان است و باید در این راستا استعدادیابی شود،تصریح  کرد: ورزشکاران نباید یکدیگر را تضعیف کنند و از طرفی باید توانایی ارتقای علم کشتی را تقویت کنیم.

امام جمعه خرم‌آبادبیان کرد: گاهی اختلافات درونی ما را از مسیر اصلی دور می‌کند و هرگاه آرامش بر ورزش حاکم باشد و مدیران خودشان را وقف ورزش کنند نتیجه مثبت را مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: لرستان در دهه ۷۰، ورزشکاران افتخار آفرین خوبی در رشته کشتی به جامعه معرفی کرد و اکنون نیز باید کشتی این استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

او گفت: ورزشکاران در عرصه های مختلف نماینده ملت ایران، شهیدان، جانبازان و اقشار مختلف هستند که باید برای نقش آفرینی بیشتر آنها، جذب حمایت کننده مالی در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز